Sony zdaje się bardzo dobrze wiedzieć, jak w ciekawy sposób reklamować swoje nadchodzące tytuły. Swego czasu dużą popularnością cieszyły się animacje Adult Swim (firma odpowiedzialna za dystrybucję kultowego serialu Rick and Morty) promujące premierę konsoli PlayStation 5 czy gry Death Stranding. Japończycy kolejny raz skorzystali z tego typu kreatywnej reklamy przy okazji zbliżającego się debiutu God of War Ragnarok.
Rick i Morty ruszają na przygodę w świecie God of War Ragnarok
Krótka animacja przedstawia, w typowym dla siebie stylu, jak Rick i Morty upodabniają się do Kratosa i Atreusa. Rick goli głowę i dość niezgrabnie maluje swoją twarz, charakteryzując się na głównego bohatera serii God of War. Następnie daje Morty’emu łuk i ruszają do wymiaru Dziewięciu Światów. Na miejscu Rick znajduje Lewiatana, czyli broń, z którą gracze mieli okazje zapoznać się przy okazji premiery God of War z 2018 roku. Co ciekawe, szalony naukowiec wspomina o „niezapowiedzianych ulepszeniach”, co może oznaczać, że popularny topór doczekał się kilku nowości względem poprzedniej części.
Przeczytaj też: Kody do GTA 5
Projekt tak nietypowej akcji promocyjnej okazał się „strzałem w dziesiątkę”, ponieważ materiał w zaledwie 9 godzin osiągnął imponującą liczbę 600 tys. wyświetleń na YouTube i 1,8 mln na Twitterze. Potwierdzeniem sukcesu są także liczne i pochlebne komentarze graczy, które pojawiają się na wszystkich serwisach społecznościowych. Z kronikarskiego obowiązku przypominamy, że God of War Ragnarok zadebiutuje 9 listopada 2022 roku na konsolach PS4 i PS5.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.