W połowie grudnia 2022 roku Sony ujawniło, że Spider-Man 2 ostatecznie zadebiutuje w terminie pomiędzy 1 września a 30 listopada 2023 roku. Od czasu tego ogłoszenia nie otrzymaliśmy zbyt wielu konkretnych informacji dotyczących najnowszej części przygód człowieka-pająka. Teraz jednak jeden z deweloperów Insomniac Games zdradził, że w tytule pojawi się całkiem nowa, enigmatyczna technologia.
Spider-Man 2 ma otrzymać nową technologię związaną z dialogami
Podczas livestreamu na platformie Twitch główny programista Insomniac Games — Elan Ruskin — zdradził, że Spider-Man 2 będzie produkcją, która zaoferuje „bardzo fajną technologię dialogową”. Jednocześnie niewykluczone jest, aby owo rozwiązanie zostało zaimplementowane w innej produkcji studia, a mianowicie w nadchodzącym Wolverine.
Niestety, Ruskin nie powiedział dokładnie, jak będzie działać ta nowa technologia, ani jakie będzie jej konkretne zastosowanie. Spekuluje się, że Sony oraz Insomniac Games ujawnią jej działanie podczas specjalnego pokazu PlayStation, który ma odbyć się przed targami E3 2023.
Przeczytaj też: Smartfon do 1500 zł — najlepsze modele
- Sprawdź aktualne ceny Spider-Man Miles Morales w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Spider-Man Miles Morales w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Spider-Man Miles Morales w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Ciężko w tym momencie nawet przypuszczać, czego będzie dotyczyła najnowsza technologia, którą opracowało Insomniac Games, jednak pozostaje mieć nadzieję, że na jej ujawnienie faktycznie nie trzeba będzie zbyt długo czekać. Mając na uwadzę tę informację oraz niedawne słowa głównego aktora głosowego, który mówił o ogromnej skali gry, można spodziewać się, że Spider-Man 2 stanie się jedną z gorętszych premier całego 2023 roku.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.