Sceneria Star Wars Outlaws to „wymarzony plac zabaw”. Reżyser narracji chwali pomysł gry

Star wars Outlaws Kay i Nix

Od momentu czerwcowej zapowiedzi Star Wars Outlaws wieści na temat tej gry zaczęło dość często pojawiać się w internecie. Głównie dzieje się to za sprawą samych deweloperów, którzy dosyć chętnie dzielą się nowymi szczegółami na temat gry. Jakiś czas temu zapewnili oni, że nie będzie to ogromna gra i nie trzeba obawiać się tym, że przytłoczy ona rozmiarem. Teraz zaś, dzięki niedawnemu wywiadowi z reżyserem narracji dowiedzieliśmy się nieco więcej na temat narracyjnej i fabularnej strony tej gry.

Reżyser zachwala pomysł osadzenia Star Wars Outlaws pomiędzy „Imperium Kontratakuje” a „Powrotem Jedi”

Star Wars Outlaws Kay Vess

W ostatniej rozmowie z redakcją Game Informer reżyser narracji Star Wars Outlaws — Navid Khavari — przyznał osadzenie fabuły gry pomiędzy „Imperium Kontratakuje” a „Powrotem Jedi” było świetnym pomysłem ze strony deweloperów. Okazuje się bowiem, że ów sceneria jest dla scenarzysty wręcz wymarzonym „placem zabaw”, co może świadczyć o tym, że scenarzyści Massive Entertainment nie bali się eksperymentować przy tworzeniu warstwy fabularnej.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Dodatkowo umieszczenie Kay Vess, czyli postaci która w pewnym stopniu żyje z szemranych kontaktów z półświatkiem, w konkretnie tym okresie ma być — według dewelopera — silną „kotwicą narracyjną”.

W trakcie wywiadu padło także pytanie o inspiracje, a dokładnie o to, czy twórcy, tworząc Outlaws inspirowali się inną grą z tego uniwersum, czyli Star Wars Shadows of the Empire, która również dzieje się w tym samym okresie. Khavari przyznał, że w czasach Nintendo 64 zagrywał się w tę produkcję, jednak podkreślić, że przygody Kay Vess będą „oryginalną produkcją”.

Przeczytaj też: Laptop gamingowy do 3500 zł

W dalszej części rozmowy deweloper potwierdził to, co było wiadome od jakiegoś czasu, a mianowicie to, że Star Wars Outlaws będzie mogło być „bardziej filmowym doświadczeniem” poprzez szereg opcji, które mają dodać klimatu kina lat 70. XX wieku. O ostatecznych efektach prac przekonamy się dopiero po premierze, a ta zaplanowana została dopiero w2024 roku.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.