Final Fantasy VII Rebirth to jedna z najgłośniejszych premier początku 2024 roku. Ubiegłej nocy czasu polskiego na State of Play zaprezentowany został obszerny materiał z nadchodzącego hitu od Square Enix. Ponadto w PS Store pojawiło się demo gry i właśnie tę wersję demonstracyjną wzięto pod lupę na pierwszych porównaniach graficznych.
Final Fantasy VII Rebirth z dwoma trybami graficznymi
Druga część odświeżonego Final Fantasy VII będzie posiadać 2 tryby graficzne — wydajności i jakości. Pierwszy oferuje rozdzielczość 1440p ze spadkami do 1080p przy 60 fps a drugi to dynamiczne 4K przy 30 fps. Można zatem powiedzieć, że twórcy proponują klasyczne rozwiązania, takie, jakie można znaleźć w większości nowych pozycji.
Porównanie na filmie powyżej pokazuje różnice pomiędzy dwoma trybami graficznymi w Final Fantasy VII Rebirth. Na materiale widać, że w trybie wydajności konsola nie ma problemu z utrzymaniem stałej liczby 60 klatek na sekundę, jednakże odbywa się to kosztem rozdzielczości obrazu oraz tekstur otoczenia.
Tryb jakości w nadchodzącej produkcji Square-Enix wygląda o wiele ostrzej i wyraźniej, jednakże tutaj można liczyć jedynie maksymalnie na 30 klatek na sekundę. Co ciekawe, w serwisie Reddit pojawiają się komentarze, jakoby tryb wydajności nie wyglądał zadowalająco pod kątem graficznym.
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake Intergrade w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake Intergrade w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake Intergrade w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Remake Intergrade na Allegro
A Wy jak sądzicie, tryby graficzne w Final Fantasy VII Rebirth zostały dobrze zoptymalizowane, czy można było zrobić to lepiej? Dajcie znać w komentarzach.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.