W zeszłym tygodniu doszło do masowych zwolnień w Electronic Arts. Amerykańska firma zdecydowała się również zamknąć jedno studio, a także anulować pierwszoosobową strzelankę w świecie Gwiezdnych wojen od Respawn Entertainment. Od dłuższego czasu wiadomo jednak, że wydawca pracuje również nad strategią osadzoną w uniwersum Star Wars. W wyniku ostatnich wiadomości pojawiło się natomiast wiele pytań o przyszłość wspomnianego projektu.
Strategia w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts nie została anulowana – informują deweloperzy
Na szczęście – jak się okazuje – strategia w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts nie jest zagrożona. Odpowiedzialne za wspomnianą produkcję studio Bit Reactor opublikowało wpis na portalu społecznościowym X, w którym uspokoiło zaniepokojonych fanów. Zgodnie z przekazanymi informacjami prace nad grą cały czas trwają, a ostatnie zwolnienia w amerykańskiej firmie nie wpłynęły na rozwój produkcji.
Zeszły tydzień był trudny dla naszej branży, a szczególnie dla nas ze względu na bliskie relacje z innymi zespołami wewnątrz Respawn. Dla tych jednak, którzy pytają: nadal ciężko pracujemy, a wiadomości z zeszłego tygodnia nie miały wpływu na naszą grę.
– poinformowało studio Bit Reactor.
Jeden z graczy postanowił natomiast zapytać, kiedy można spodziewać się pierwszych materiałów z nowej strategii osadzonej w uniwersum Gwiezdnych wojen. Niestety przedstawiciele studia Bit Reactor nie byli w stanie podać żadnych konkretów. Poinformowano bowiem jedynie, że gra zostanie zaprezentowana „jak tylko będzie gotowa”.
- Sprawdź aktualne ceny Star Wars Jedi Ocalały w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Star Wars Jedi Ocalały w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Star Wars Jedi Ocalały w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Na koniec warto przypomnieć, że rozwijana przez Bit Reactor strategia w świecie Gwiezdnych wojen nie doczekała się jeszcze pełnoprawnej zapowiedzi. Na czele wspomnianego zespołu stoi natomiast Greg Foerstch, czyli dyrektor kreatywny XCOM: Enemy Unknown i XCOM 2. Zainteresowanym pozostaje mieć nadzieję, że w najbliższych miesiącach twórcy podzielą się pierwszymi szczegółami na temat swojej produkcji.
Źródło: GamingBolt
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.