Premiera Dragon’s Dogma 2 stała pod znakiem sporych kontrowersji związanych w głównej mierze z mikropłatnościami, które rozsierdziły sporą grupę graczy. Najwidoczniej japońskie przedsiębiorstwo ma wobec gry całkiem ciekawe plany związane z dalszym rozwojem swojej produkcji. Z tego też powodu Capcom postanowił zapytać graczy o jedną, ale bardzo istotną kwestię.
Capcom pyta graczy o akceptowalną cenę potencjalnego DLC do Dragon’s Dogma 2
Capcom postanowił wystosować do graczy ankietę, w której pojawiło się pytanie dotyczące osobistego odbioru Dragon’s Dogma 2. Pytania dotyczą nie tylko ogólnego postrzegania gry, ale także powodów, dla których nie zdecydowaliśmy jeszcze na jej zakup (jeśli oczywiście wybraliśmy taką opcję). Tym, co zwraca największą uwagę graczy, jest jednak coś innego.
Capcom w ramach ankiety postanowił zapytać graczy o to, jak zapatrywaliby się na opcję wydania DLC. Poza wskazaniem aspektów, które byłby dla takiego rozszerzenia istotne, gracze mogą zasugerować przedsiębiorstwu akceptowalną przez nich cenę. Podane widełki obejmują kwoty od 10 do 50 dolarów.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy firma pyta swoich odbiorców o zdanie, jednak w obliczu ostatniego skandalu zdaje się to być niezwykle znamienne.
- Sprawdź aktualne ceny Dragon's Dogma 2 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Dragon's Dogma 2 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Dragon's Dogma 2 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Ankieta dostępna jest do wypełnienia pod tym adresem i każdy zainteresowany może wziąć w niej udział. Opcja ta pozostanie aktywna do 21 kwietnia, a w ramach upominku za jej uzupełnienie gracze mogą odebrać specjalną tapetę właśnie z Dragon’s Dogma 2. Ciekawa inicjatywa, pytanie tylko, czy faktycznie coś zmieni.
Źródło: Capcom
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.