Druga połowa 2024 roku dla wielu graczy będzie stać zapewne pod znakiem premiery Assassin’s Creed Shadows, które zadebiutuje już w listopadzie 2024 roku. Nie ma co ukrywać, dość spore kontrowersje wywołał dobór jednego z głównych aktorów i od kilku dni przez internet przetaczają się szumne dyskusje z tym związane. Okazuje się jednak, że ani to, ani brak gameplayu nie przeszkadza ludziom kupować tej gry w ramach preorderów…
Assassin’s Creed Shadows w preorderach sprzedaje się naprawdę dobrze
Tom Henderson na Twitterze/X przekazał ostatnio bardzo ciekawą informację, wedle której Ubisoft ma spore powody do zadowolenia. Okazuje się, że preordery Assassin’s Creed Shadows rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.
Co prawda insider nie ma konkretnych danych, ale twierdzi, że firma absolutnie nie jest zawiedziona odbiorem produkcji.
Najwidoczniej gameplay nie jest potrzebny sporej części graczy, bo wystarczy im sam fakt umiejscowienia akcji gry w realiach historycznej Japonii i zaledwie jeden trailer. Warto też podkreślić, że do tej pory nie otrzymaliśmy nawet ułamka konkretnego gameplayu, który przedstawiałby to, nad czym pracowały studia Ubisoftu. Oznacza to więc, że taki preorder to nic innego jak zakup w ciemno.
- Sprawdź aktualne ceny Assassin's Creed Mirage w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Assassin's Creed Mirage w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Assassin's Creed Mirage w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Czy to dobre zachowanie? Z perspektywy przyszłych gier całkowicie szkodliwe, ale widocznie są ludzie, którzy mimo wszystkich poprzednich wpadek i afer z udziałem francuskiego wydawcy nadal są w stanie im zaufać. Czy tym razem firma nie zawiedzie? To się okaże, choć oczywiście wszystko zależy od oczekiwań.
Źródło: Twitter/X: Tom Henderson
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.