Po 13-letniej przerwie gracze ponownie wcielili się w Demetriana Titusa, byłego kapitana 2. kompanii Ultramarines. O dużej popularności tytułu najlepiej świadczą przedpremierowe statystyki na Steam, za które odpowiadali wyłącznie nabywcy droższych edycji Space Marine 2 (Gold lub Ultra). Zaledwie dzień po oficjalnym debiucie wydawca pochwalił się pierwszym sukcesem sprzedażowym.
Już 2 mln graczy kupiło Warhammera 40,000 Space Marine 2
Najnowsza produkcja osadzona w uniwersum Warhammera 40,000 rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Za pośrednictwem mediów społecznościowych wydawca poinformował, że do rąk graczy trafiły już 2 mln kopii Space Marine 2 (na wszystkich platformach).
Co więcej, użytkownikom Steam udało się pobić przedpremierowy rekord frekwencji.
Jak podaje portal SteamDB, w szczytowym momencie tytuł został jednocześnie uruchomiony przez 225 690 osób. Ogólna liczba graczy PC z pewnością jest większa, ponieważ gra dostępna jest także w Epic Games Store.
Przy okazji wydawca potwierdził, iż trwają prace nad usunięciem zgłoszonych błędów i niebawem udostępniona zostanie pierwsza obiecana aktualizacja. Patch wprowadzi obsługę monitorów ultrawide, opcję zakładania prywatnego lobby PvE oraz arenę sparingową.
- Sprawdź aktualne ceny Warhammer 40000 Space Marine 2 w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Warhammer 40000 Space Marine 2 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Warhammer 40000 Space Marine 2 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Warhammer 40000 Space Marine 2 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Warhammer 40,000 Space Marine 2 zadebiutował 9 września 2024 roku na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series S|X. Gra została pozytywnie oceniona przez recenzentów – aktualna średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi 83/100.
Źródło: Steam
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.