W oczach niektórych graczy PS5 Pro urasta na prawdziwego mesjasza, który ma rozwiązać wszystkie problemy związane z wydajnością aktualnej generacji. Nie zapowiada się jednak na to, aby faktycznie zawsze miało być, a pokazała to ostatnia analiza Elden Ring. Problemy mogą mieć też gry ekskluzywne dla ekosystemu Sony, co wykazuje przykład Rise of the Ronin.
Rise of the Ronin na PS5 Pro z problemami
Materiał udostępniony przez serwis Brazil Pixel pokazuje, że Rise of the Ronin w trybie nastawionym na jakość jest w stanie osiągać około 42 do 44 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4K renderowanej z 1440p. Co ciekawe, bardzo podobną, a wręcz identyczną wydajność można odnotować przy włączeniu trybu nastawionego na Ray Tracing.
Oczywiście w przypadku opcji, która nastawiona jest na lepszą wydajność, gra zachowuje 60 kl./s. choć w niektórych przypadkach da się zaobserwować dodatkowe spadki do 56 ramek. Trudno więc powiedzieć, aby był to stabilny klatkaż wolny od przycięć.
- Sprawdź aktualne ceny God Of War w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny God Of War w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny God Of War w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny God Of War w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Nie wygląda to szczególnie zachęcająco, ale warto mieć na uwadze fakt, że mowa o wersji gry, która nie doczekała się żadnej łatki dedykowanej dla PS5 Pro. Być może na takie rzeczy przyjdzie jeszcze pora. Warto mieć nadzieję, bo jak widać, sam tryb Game Boost niespecjalnie tutaj pomoże.
Źródło: YouTube: Brazil Pixel
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.