Sporo ostatnio dzieje się wokół czwartej części Wiedźmina. CD Projekt RED jakiś czas temu ogłosiło, że tytuł wszedł w fazę pełnej produkcji. Tymczasem przedstawiciele studia udzielili wywiadu, w którym to przedstawili jeszcze więcej szczegółów na temat tego jak będzie się prezentowała następna gra Polaków.
Nowe informacje o Wiedźminie 4 prosto od CD Projekt RED
Serwis Eurogamer przeprowadził całkiem obszerny wywiad z przedstawicielami CD Projekt RED, którzy to podzielili się ciekawymi szczegółami na temat nadchodzącej, czwartej części Wiedźmina. Podczas rozmowy z dziennikarzami, CEO polskiego studia, Michał Nowakowski, podzielił się swoimi odczuciami na temat premier kolejnych gier studia.
Jeżeli chodzi o Wiedźmina, oraz o Cyberpunka w przyszłości, to zależy tylko od nas. Wszystko może zawieść, ale naszą rolą jest upewnić się, że tak się nie stanie. I pamiętanie i zrozumienie tego jest, myślę, największym powodem, dla którego jestem optymistą, ponieważ w firmie wszyscy są stale zaniepokojeni – ale zaniepokojeni w dobry sposób, jeśli wiesz, co mam na myśli. Martwimy się, czy zrobimy wszystko wystarczająco dobrze. „Czy na pewno nie pozwolimy, aby coś nam się wymknęło z rąk?” I jeśli jesteśmy tak zaniepokojeni, myślę, że daje nam to większe szanse na sukces w przyszłości […]
Michał Nowakowski, CEO CD Projekt RED
Nowakowski wspomniał także nieco na temat kampanii marketingowej w grach, oraz jak studio postrzega promocję swoich tytułów. Wspomniał on o tym przy okazji wspomnień na temat promocji Cyberpunka 2077, która jego zdaniem trwałą zdecydowanie zbyt długo.
Studio nauczyło się wielu dobrych praktyk z tego doświadczenia: ogłaszaj datę premiery, kiedy jesteś tego naprawdę, naprawdę pewien. I teraz myślę, że mamy o wiele lepsze narzędzia, aby być pewnym tej daty, co – na mniejszą skalę – udowodniliśmy sobie w przypadku Phantom Liberty. Chociaż ta kampania trwała około sześciu miesięcy, biorąc pod uwagę, że dotyczyła tylko rozszerzenia. W przypadku nowej gry nadal spodziewalibyśmy się nieco dłuższej, ale nie dwuletniej kampanii.
Michał Nowakowski, CEO CD Projekt RED
Na koniec prezes CD Projekt RED wspomniał o planach dotyczących ujawniania kolejnych informacji na temat Wiedźmina 4. Podkreślił on, że studio nie będzie czekało ze wszystkimi ogłoszeniami do ostatniej chwili.
Chcę jednak podkreślić: nie oznacza to, że nie będziemy drażnić się ani nie wypuścimy kilku ciekawych informacji przed pełną prezentacją gry. Ponieważ kampania marketingowa, nieco wcześniej przed premierą gry, to co innego niż rzeczywisty, powiedzmy, „masowy atak”. Masowy atak to moment, w którym ogłaszasz datę, zaczynasz zbierać zamówienia przedpremierowe i to naprawdę jest wyścig od tej chwili, do momentu, w którym wypuszczasz grę.
Michał Nowakowski, CEO CD Projekt RED
Jak widać, CD Projekt RED planuje systematycznie dzielić się z graczami informacjami na temat swoich kolejnych gier. Nie pozostaje zatem nic innego, jak czujcie wypatrywać kolejnych wieści o następnej odsłonie Wiedźmina.
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Na koniec warto także przypomnieć, że świat Wiedźmina jest cały czas rozwijane przez jego twórcę, Andrzeja Sapkowskiego. Dziś bowiem miała miejsce premiera nowej książki z wiedźmińskiego uniwersum.
Źródło: Eurogamer
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.