Być może niewiele osób już pamięta, ale na początku 2024 roku byliśmy świadkami premiery gry z segmentu AAAA, czyli Skull and Bones. Nie był to najlepszy w historii debiut i patrząc po wynikach, jakie gra ta osiąga, raczej trudno powiedzieć, aby piracki tytuł od Ubisoftu miał jakąkolwiek szansę na zawojowanie rynku. Okazuje się jednak, że francuski gigant nie wycofuje się pozycji Quadruple A.
Ubisoft tworzy kolejną grę AAAA
Znany na gamingowej części Twittera użytkownik Timur222 podzielił się wczoraj bardzo ciekawym, a zarazem nietypowym znaleziskiem. Trafił on bowiem na profil jednego z pracowników Ubisoft India, który zamieścił na swoim profilu bardzo ciekawą notkę dotyczącą zatrudnienia.
Znalazła się tam bowiem informacja o tym, że odpowiada za design dźwięku, dźwiękowe efekty specjalne oraz dodatkowych efektów do „niezapowiedzianych projektów AAA oraz AAAA”. To właśnie wzmianka o grach Quadruple A sprawia, że temat zyskał na popularności.
Okazuje się, że Ubisoft najwidoczniej nie porzucił swoich ambitnych planów dotyczących dalszego przecierania szlaków w segmencie gier wysokobudżetowych. Jest to o tyle intrygujące, że wspomniane Skull and Bones raczej niezbyt dobrze wpłynęło na postrzeganie gier z budżetami większymi niż klasyczne AAA.
- Sprawdź aktualne ceny Skull And Bones w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Skull And Bones w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Skull And Bones w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Co bardzo ciekawe, w momencie pisania tego newsa notka o grach AAA i AAAA zniknęła z profilu dewelopera, ale ślad po niej pozostał. Ciekawe tylko, jakie wysokobudżetowe projekty ma w zanadrzu Ubisoft. Inna sprawa to pytanie, jak zostaną one przejęte przez graczy.
Źródło: Twitter: Timur222
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.