PlayStation zaoferowało rekompensatę dla graczy w zamian za awarię PSN. Nie wszyscy jednak są zadowoleni

PlayStation Network

Wczoraj cała branża gamingowa żyła awarią PlayStation Network. Sieciowa usługa Sony była nieaktywna przez 24 godziny, przez co gracze nie byli w stanie grać przez sieć, czy kupować nowych gier z PS Store. Wygląda na to, że sytuacja na szczęście została już opanowana, a Sony zaoferowało graczom rekompensatę za problemy z działaniem PSN. Wygląda jednak na to, że nie wszyscy są z niej zadowoleni.

Sony rozdaje 5 dni darmowego PS Plus w ramach rekompensaty za awarię PSN

https://twitter.com/AskPlayStation/status/1888454556125708758

Sony we wpisie na platformie X ogłosiło, że PlayStation Network zostało już naprawione, a wszystkie usługi działają bez problemu. Korporacja również przeprasza za wczorajszą awarię i obiecuje rekompensatę w postaci 5 darmowych dni PS Plus dla wszystkich, którzy mają już wykupiony abonament. Dodatkowe dni zostaną automatycznie przypisane do kont graczy.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Jak się okazuje, nie wszyscy są zadowoleni z rekompensaty, jaką zaoferowało Sony. W sieci bowiem nie brakuje komentarzy, że 5 dni darmowego Plusa nie jest wystarczającym zadośćuczynieniem za brak dostępu do PSN przez 24 godziny.

Sama awaria PlayStation Network według Sony została spowodowana wewnętrznym problemem operacyjnym. Więcej informacji na ten temat nie udzielono.

Źródło: X (Twitter)

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
OSTATNIA SZANSA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.