Death Stranding 2 niebawem z nowym trailerem?! Hideo Kojima opowiada o procesie tworzenia

Death Stranding 2

Jedną z bardziej oczekiwanych premier całego 2025 roku jest Death Stranding 2. Produkcja od Hideo Kojimy co jakiś czas wraca na usta graczy i dziennikarzy growych ze względu na kolejne pogłoski i przecieki. Możliwe jednak, że japoński reżyser już niedługo odkryje karty i ujawni datę premiery.

Nowy trailer Death Stranding 2 tuż za rogiem?

https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1893186830490816651

Hideo Kojima bez większej kozery postanowił potwierdzić we wpisie na Twitterze, że aktualnie kończy prace nad najnowszym zwiastunem Death Stranding 2. Wiele wskazuje na to, że japoński reżyser będzie chciał zaprezentować zupełnie nowe materiały przy okazji nadchodzącego wydarzenia SXSW 2025.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Co bardzo ciekawe, we wpisie deweloper zdecydował się przedstawić kolejne etapy procesu tworzenia takiego zwiastuna i klucza, wedle którego pracuje.

Właśnie kończę montaż najnowszego zwiastuna. Wróciłem więc i ponownie obejrzałem zwiastun Death Stranding 2, który opublikowaliśmy w lutym ubiegłego roku. Ostatnim razem trailer składał się z kilku przerywników filmowych. Zacząłem od naszkicowania (bardzo wstępnego) storyboardu, a następnie skomponowałem wstępną ścieżkę dźwiękową. Wykorzystując ją jako bazę, stworzyłem tymczasowy montaż, który następnie ukierunkował ostateczną kompozycję muzyki.

Hideo Kojima

W przypadku nadchodzącego materiału wszystko ma obracać się wokół muzyki. Japoński deweloper chciał bowiem, aby wszystko zostało intuicyjnie zaaranżowane na podstawie właśnie ścieżek audio i dopiero potem skupione na narracji.

Tym razem proces edycji koncentruje się wokół muzyki. Mając jeszcze mniej czasu na edycję praktyczną niż zwykle, składałem ją głównie w głowie — podczas lotów i dojazdów do pracy — zanim złożyłem ją w rzeczywistym systemie edycji. Początkowy montaż, ułożony intuicyjnie na podstawie dźwięku, jest następnie udoskonalany poprzez bardziej analityczne podejście, dostosowując się do przepływu narracji, dezorientacji i przejść.

Hideo Kojima

Wszystko to brzmi bardzo intrygująco, ujawniając bardzo duże przywiązanie dewelopera do nawet najmniejszych detali. Jednocześnie, jak zawsze bardzo trudno jest domyślić się i spodziewać tego, co czeka na nas przy okazji kolejnej produkcji, która wyjdzie spod ręki tego artysty.

Czekacie na Death Stranding 2? A może specyficzny styl i działania Hideo Kojimy Was nie przekonują? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: Twitter: HIDEO_KOJIMA_EN

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
OSTATNIA SZANSA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.