Na początku lutego bieżącego roku Sony Interactive Entertainment zmagało się z globalną awarią PlayStation Network, która sparaliżowała sieciową infrastrukturę Japończyków na dobę. Po rozwiązaniu problemów z PSN korporacja z siedzibą w Tokio poinformowała, że subskrybenci PS Plus, których dotknęła wspomniana awaria, w ramach rekompensaty otrzymają dodatkowe 5 dni abonamentu. Zgodnie z zapowiedzią Sony Interactive Entertainment rozpoczęło przedłużanie graczom PlayStation Plus.
Darmowe 5 dni PS Plus w ramach rekompensaty

Posiadacze PlayStation Plus zaczynają zgłaszać, że ich subskrypcja została przedłużona o 5 dni. Aby rekompensata trafiła na konto, nie trzeba wykonywać żadnych czynności. Cały proces jest automatyczny.
Jak sprawdzić, czy zadośćuczynienie zostało przyznane? To proste! W sklepie PS Store wystarczy kliknąć trzy kropki, które znajdują się w prawym górnym rogu, a następnie wejść w zakładkę „Subskrypcje” i porównać datę ważności z datą zakupu. Jeżeli ważność jest dłuższa o 5 dni, to wszystko się zgadza.
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w Difmark 10% taniej z kodem XGP10 skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Co ważne – możliwe, że jeszcze nie każdemu poszkodowanemu wydłużono PS Plus, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość. W razie problemów można skontaktować się z obsługą klienta PlayStation.
Źródło: Push Square
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.