Dying Light The Beast według deweloperów ma być najlepszą odsłoną serii, ze wszystkich, jakie ukazały się do tej pory. Techland pokłada duże nadzieje w swoim nadchodzącym dziele, a jako że premiera już niebawem, to machina marketingowa polskiej gry ruszyła pełną parą. Dowodem na to jest najnowszy zwiastun produkci, nawiązujący do pewnego znanego rodzimego mema.
Techland wykorzystuje polskiego mema do promocji Dying Light The Beast
Studio Techland postawiło na nietypowy ruch promocyjny swojej nadchodzącej gry, jaką jest Dying Light The Beast. Najnowszy zwiastun owej pozycji nawiązuje bowiem do taniej reklamówki miejsca do spędzania wakacji z przełomu lat 80. i 90. Przewodnikiem po Castor Woods został Bóbr Bober, którego imię od ru wywołuje skojarzenia z popularnym Polskim memem.
Poznajcie Bobra Bobera, waszego przewodnika po Castor Woods i lokalnych bobrach! Dołączcie do niego, a opowie wam, czego możecie doświadczyć w naszej pięknej dolinie!
To nie jest typowa letnia ucieczka… przygotujcie się na wakacje życia!
Opis zwiastuna Dying Light The Beast
Materiał w oczywisty sposób nawiązuje również do wakacyjnej daty premiery Dying Light The Beast, która to odbędzie się 22 sierpnia 2025 roku. Na filmie oprócz reklamowej zajawki Castor Woods, widać rownież fragmenty z gry przedstawiające w głównej mierze miejscówki opanowane przez krwiożercze zombie.
- Sprawdź aktualne ceny Dying Light 2 Stay Human w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Dying Light 2 Stay Human w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Dying Light 2 Stay Human w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Jak Wam się podoba tego typu zajawka Dying Light The Beast? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: YouTube
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.