W niniejszym artykule przedstawiliśmy wszystkie kody do Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC. Niestety wiersz poleceń został zablokowany w konsolowej edycji polskiego hitu, ale istnieje jeden sposób, który pozwoli wykorzystać większość komend również na PS4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series X|S. Lista cheatów do trzeciej części Wiedźmina jest ogromna — aby ułatwić nawigację w gąszczu poleceń, podzieliśmy kody ze względu na ich funkcję.
Spis treści
Wszystkie kody do Wiedźmin 3: Dziki Gon
Komendy do trzeciej części Wiedźmina działają wyłącznie na PC — tak jest przynajmniej w teorii. Użytkownicy konsol 8. i 9. generacji nie powinni mieć jednak powodów do zmartwień, ponieważ przy okazji next-genowej edycji „Wieśka” deweloperzy dodali funkcję cross-progresji.
Mimo że kody do Wiedźmin 3 na PS4 i PS5, a także Xbox One, Xbox Series X|S oraz Nintendo Switch nie istnieją, twórcy z CDP Red pozwalają na przenoszenie stanu gry pomiędzy wspomnianymi urządzeniami i komputerami osobistymi za pomocą chmury. Dzięki temu możemy „wklepać” komendy z niniejszego zestawienia na „blaszaku”, a następnie kontynuować rozgrywkę na ulubionej konsoli, wczytując uprzednio zsynchronizowany zapis gry.
Kody w niniejszym zestawieniu zostały podzielone na wiele kategorii. Wśród dostępnych „oszustw” znajdziemy polecenia wpływające na wygląd postaci, ekwipunek, statystyki bojowe i wiele innych. Możliwości są wręcz nieograniczone i z pewnością każdy znajdzie coś ciekawego.
Jak wpisywać kody do Wiedźmin 3 na PC?
Przypomnijmy jak uruchomić konsolę debugowania, dzięki której aktywujemy wszystkie kody do Wiedźmina 3. Nie licząc ścieżki instalacyjnej różnych launcherów, cały proces wygląda identycznie zarówno w przypadku edycji Next-Gen, jak i oryginalnego wydania z 2015 roku.
Rozpocznij od zlokalizowania głównego folderu trzeciej części „Wieśka”. Uruchom aplikację, w której znajduje się twoja gra, a następnie:
- Steam: Kliknij prawym przyciskiem myszy w pozycję „Wiedźmin 3: Dziki Gon” i wybierz Zarządzaj > Przeglądaj pliki lokalne.
- GOG: Kliknij prawym przyciskiem myszy w pozycję „Wiedźmin 3: Dziki Gon” i wybierz Zarządzaj instalacją > Pokaż folder.
- Epic: Kliknij 3 kropki pod miniaturą „Wiedźmin 3: Dziki Gon” i wybierz Zarządzaj, a następnie kliknij ikonę folderu tuż obok opcji Odinstaluj.
Z głównego katalogu Wiedźmina 3 przejdź do bin > config > base i otwórz plik general.ini za pomocą dowolnego edytora tekstowego. Na dole dokumentu dodaj nową linijkę DBGConsoleOn=true, a następnie zapisz zmiany. To wszystko — narzędzie do wpisywania kodów jest aktywne i możesz uruchomić grę.
Mimo że Wiedźmin 3 obsługuje kontrolery podczas rozgrywki, takie urządzenie nie może być wykorzystane do wpisywania kodów. Aby uruchomić konsolę debugowania należy wcisnąć tyldę [~], która znajduje się tuż nad przyciskiem Tab. Wszystkie polecenia wpisujemy za pomocą klawiatury, a następnie potwierdzamy Enterem.
Warto również wspomnieć, że wiersz poleceń nie informuje o błędnie wpisanych komendach. Jedyną wskazówką jest podstawowy interfejs gry, który najczęściej wyświetla informację o dodaniu przedmiotów, schematów rzemieślniczych czy punków doświadczenia.
Kody do Wiedźmin 3 na postać [PC]
Rozpocznijmy od podstawowych kodów do Wiedźmina 3. W poniższej tabeli znajdziemy polecenia umożliwiające zmianę najważniejszych atrybutów postaci.
Komenda | Działanie |
---|---|
god | Włącza lub wyłącza nieśmiertelność. |
healme | Uzupełnia pasek zdrowia do pełna. |
Ciri | Zamienia Geralta w Ciri. |
Geralt | Zamienia Ciri w Geralta. |
addexp(liczba) | Dodaje określoną liczbę punktów doświadczenia. Np. addexp(1000) zwiększa doświadczenie o 1000 punktów. |
levelup | Zwiększa poziom Geralta o 1. |
setlevel(liczba) | Ustawia wyznaczony poziom Geralta. Np. setlevel(25) aktywuje 25 poziom. |
addskillpoints(liczba) | Dodaje wyznaczoną liczbę talentów. Np. addskillpoints(10) zwiększa pulę dostępnych talentów o 10. |
learnskill(’ID umiejętności’) | Uczy Geralta konkretnej umiejętności. Ponowne wpisanie tej samej komendy zwiększa biegłość wybranego perka. |
addabl(’ID efektu’) | Wzmacnia postać o wybraną zdolność. Np. addabl(’ForceFinisher’) zwiększy szansę na cios kończący o 100%. |
rmvabl(’ID efektu’) | Usuwa wcześniej aktywowaną zdolność. Np. rmvabl(’ForceFinisher’) przywróci domyślną szansę na cios kończący. |
Cat(1) | Aktywuje widzenie w ciemności (kot). Aby przywrócić domyślną wartość należy wpisać komendę Cat(0). |
drunk(1) | Sprawia, że Geralt jest pijany. Aby wytrzeźwieć należy wpisać komendę drunk(0). |
cleardevelop | Przywraca umiejętności, ekwipunek oraz poziom Geralta do stanu początkowego (reset postaci). |
Kody do Wiedźmin 3 na wygląd [PC]
Jeśli znudziła nam się „stylówka” Geralta, warto odświeżyć wygląd wiedźmina, korzystając z następujących kodów.
Komenda | Działanie |
---|---|
setbeard(1) | Aktywuje maksymalny zarost Geralta. |
shave | Usuwa zarost Geralta. |
addHair1 | Aktywuje domyślny styl fryzury (luźno związane włosy). |
addHair2 | Aktywuje koński ogon. |
addHair3 | Aktywuje długie rozpuszczone włosy. |
addHairDLC1 | Aktywuje niezbyt długie rozpuszczone włosy. |
addHairDLC2 | Aktywuje włosy wygolone na skroniach i koński ogon. |
addHairDLC3 | Aktywuje fruzurę elfiego buntownika. |
settattoo(1) | Aktywuje tatuaż niebieskich pasów na szyi Geralta. Aby ukryć tatuaż należy wpisać komendę settattoo(0). |
setcustomhead(’ID głowy’) | Zmienia wygląd głowy kontrolowanej postaci. Np. setcustomhead(’head_robbery’) założy bandanę na twarzy Geralta. |
removecustomhead | Przywraca domyślny wygląd głowy kontrolowanej postaci. |
Kody do Wiedźmin 3 na przedmioty [PC]
Stosując poniższe komendy dodamy masę ciekawych przedmiotów do ekwipunku, również w hurtowych ilościach.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’ID przedmiotu’,liczba) | Dodaje do ekwipunku wybrany przedmiot w określonej ilości. Jeśli nie wpiszemy żadnej liczby w nawiasie, domyślna wartość wynosi 1. Np. additem(’Water essence’,10) dodaje do ekwipunku 10 esencji wody. |
removeitem(’ID przedmiotu’) | Usuwa z ekwipunku wybrany przedmiot. |
addkeys | Dodaje do ekwipunku wszystkie klucze. |
learnallschematics | Dodaje do ekwipunku wszystkie schematy rzemieślnicze. |
addupgrades | Dodaje do ekwipunku wszystkie runy oraz glify. |
addrecipespotions | Dodaje najważniejsze receptury alchemiczne (część 1). |
addrecipespotions2 | Dodaje najważniejsze receptury alchemiczne (część 2). |
addalch | Dodaje do ekwipunku wszystkie petardy, eliksiry oraz oleje na potwory. Oprócz tego otrzymamy również receptury na owe przedmioty, składniki alchemiczne oraz po jednym z każdego rodzaju mutagenów. |
witchcraft | Dodaje do ekwipunku po jednym z wszystkich przedmiotów w grze. Uwaga: wykonanie komendy witchcraft może zająć sporo czasu lub zawiesić grę. |
Kody do Wiedźmin 3 na pieniądze [PC]
Jeśli martwi nas grubość wiedźmińskiego portfela, zawsze możemy skorzystać z kodów na dodatkowe korony.
Komenda | Działanie |
---|---|
addmoney(liczba) | Dodaje do ekwipunku określoną liczbę koron. Np. addmoney(1000) powiększy sakiewkę Geralta o 1000 koron. |
removemoney(liczba) | Usuwa z ekwipunku określoną liczbę koron. Np. removemoney(1000) pomniejszy sakiewkę Geralta o 1000 koron. |
Kody do Wiedźmin 3 na teleportację [PC]
W pewnym momencie podróż na grzbiecie Płotki może okazać się nudna. Aby przyspieszyć eksplorację możemy skorzystać z poniższych kodów.
Komenda | Działanie |
---|---|
AllowFT(1) | Aktywuje szybką podróż z dowolnego miejsca. Aby przywrócić domyślną wartość należy wpisać komendę AllowFT(0). |
ShowAllFT(1) | Odblokowuje wszystkie punkty szybkiej podróży na mapie. Aby przywrócić domyślną wartość należy wpisać komendę ShowAllFT(0). |
ShowPins(1) | Odblokowuje wszystkie znaki zapytania na mapie. Aby przywrócić domyślną wartość należy wpisać komendę ShowPins(0). |
gotoWyzima | Teleportuje Geralta do Wyzimy. Komenda god musi być aktywna, aby przetrwać upadek. |
gotoNovigrad | Teleportuje Geralta do Novigradu. Komenda god musi być aktywna, aby przetrwać upadek. |
gotoSkellige | Teleportuje Geralta na Skellige. |
gotoKaerMohren | Teleportuje Geralta do Kaer Morhen. |
gotoProlog | Teleportuje Geralta do Białego Sadu. Komenda god musi być aktywna, aby przetrwać upadek. |
gotoPrologWinter | Teleportuje Geralta do zimowej wersji Białego Sadu (epilog). Komenda god musi być aktywna, aby przetrwać upadek. |
tptopos(koordynat X,koordynat Y, koordynat Z) | Teleportuje Geralta w wyznaczone miejsce. Np. tptopos(600,1700,3) przeniesie wiedźmina do warsztatu Hattoriego w Novigradzie. Ostatni koordynat w nawiasie oznacza wysokość. |
instantMount(’horse’) | Przenosi Geralta na grzbiet najbliższego konia. |
spawnBoatAndMount | Przywołuje łódkę w dowolnym miejscu mapy i natychmiastowo przenosi Geralta na jej pokład. Aby zapobiec potencjalnym błędom zalecamy wpisywanie kodu, gdy Geralt znajduje się w wodzie. |
Kody do Wiedźmin 3 na walkę [PC]
W poniższej sekcji znajdziemy komendy zmieniające oblicze walki, zarówno gdy kontrolujemy Geralta, jak i magicznie uzdolnioną Ciri.
Komenda | Działanie |
---|---|
likeaboss | Włącza lub wyłącza tryb bossa. Jeśli komenda jest aktywna, każdy atak Geralta zredukuje punkty życia przeciwnika o 40%. |
killall(liczba) | Zabija wszystkich przeciwników w ustalonej odległości. Np. killall(10) usmierci NPC-ów znajdujących sie w obrębie 10 metrów. Jeśli nie podamy konkretnej liczby, komenda zabije wszystkich wrogów w polu widzenia. |
addabl(’ConImmortal’) | Zwiększa maksymalną żywotność Geralta o 99800 punktów. |
addabl(’ForceCriticalHits’) | Zwiększa szanse na cios krytyczny do 100%. |
addabl(’ForceFinisher’) | Zwiększa szanse na cios kończący do 100%. |
addabl(’ForceDismemberment’) | Zwiększa szanse na odcięcie kończyny do 100%. |
addabl(’DamageBuff’) | Zwiększa siłę ataków i magii o 200 punktów. |
addabl(’Ciri_Q205′) | Zwiększa żywotności o 250 punktów. Komenda działa wyłącznie dla Ciri. |
addabl(’Ciri_Q305′) | Zwiększa siłę ataku o 100 punktów i żywotność o 500 punktów. Komenda działa wyłącznie dla Ciri. |
addabl(’Ciri_Q403′) | Zwiększa siłę ataku o 600 punktów i żywotność o 2500 punktów. Komenda działa wyłącznie dla Ciri. |
addabl(’Ciri_Q111′) | Zwiększa siłę ataku o 500 punktów i żywotność o 2000 punktów. Komenda działa wyłącznie dla Ciri. |
addabl(’Ciri_Q501′) | Zwiększa siłę ataku o 800 punktów i żywotność o 2500 punktów. Komenda działa wyłącznie dla Ciri. |
Kody do Wiedźmin 3 na rynsztunek [PC]
Jeśli chcemy zwiększyć szanse Geralta na przetrwanie, warto wyposażyć się w kompletny zestawu jednej ze szkół wiedźmińskich. W poniższej tabeli znalazły się kody na najlepsze wersje rynsztunku — aby otrzymać przedmioty niższej kategorii, wystarczy usunąć lub zmniejszyć liczbę w nawiasie.
Komenda | Działanie |
---|---|
Rynsztunek szkoły Gryfa | |
additem(’Gryphon School steel sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa. |
additem(’Gryphon School silver sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa. |
additem(’Gryphon Armor 3′) | Dodaje arcymistrzowską zbroję wiedźmińskiego cechu gryfa. |
additem(’Gryphon Boots 3′) | Dodaje arcymistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu gryfa. |
additem(’Gryphon Gloves 3′) | Dodaje arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu gryfa. |
additem(’Gryphon Pants 3′) | Dodaje arcymistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu gryfa. |
Rynsztunek szkoły Wilka | |
additem(’Wolf School steel sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski stalowy miecz wilka z Kaer Morhen. |
additem(’Wolf School silver sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski srebrny miecz wilka z Kaer Morhen. |
additem(’Wolf Armor 3′) | Dodaje arcymistrzowską zbroję wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Wolf Boots 3′) | Dodaje arcymistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Wolf Gloves 3′) | Dodaje arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Wolf Pants 3′) | Dodaje arcymistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu wilka. |
Rynsztunek szkoły Kota | |
additem(’Lynx School steel sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu kota. |
additem(’Lynx School silver sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota. |
additem(’Lynx Armor 3′) | Dodaje arcymistrzowską zbroję wiedźmińskiego cechu kota. |
additem(’Lynx Boots 3′) | Dodaje arcymistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu kota. |
additem(’Lynx Gloves 3′) | Dodaje arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu kota. |
additem(’Lynx Pants 3′) | Dodaje arcymistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu kota. |
Rynsztunek szkoły Niedźwiedzia | |
additem(’Bear School steel sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
additem(’Bear School silver sword 4′) | Dodaje arcymistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
additem(’Bear Armor 3′) | Dodaje arcymistrzowską zbroję wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
additem(’Bear Boots 3′) | Dodaje arcymistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
additem(’Bear Gloves 3′) | Dodaje arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
additem(’Bear Pants 3′) | Dodaje arcymistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
Rynsztunek szkoły Żmii | |
additem(’EP1 Viper School steel sword’) | Dodaje jadowity stalowy miecz wiedźmińskiego cechu żmii. |
additem(’EP1 Viper School silver sword’) | Dodaje jadowity srebrny miecz wiedźmińskiego cechu żmii. |
additem(’EP1 Witcher Armor’) | Dodaje zbroję wiedźmińskiego cechu żmii. |
additem(’EP1 Witcher Boots’) | Dodaje buty wiedźmińskiego cechu żmii. |
additem(’EP1 Witcher Gloves’) | Dodaje rękawice wiedźmińskiego cechu żmii. |
additem(’EP1 Witcher Pants’) | Dodaje spodnie wiedźmińskiego cechu żmii. |
Rynsztunek szkoły Mantikory | |
additem(’Red Wolf School steel sword 1′) | Dodaje stalowy miecz wiedźmińskiego cechu mantikory. |
additem(’Red Wolf School silver sword 1′) | Dodaje srebrny miecz wiedźmińskiego cechu mantikory. |
additem(’Red Wolf Armor 1′) | Dodaje zbroję wiedźmińskiego cechu mantikory. |
additem(’Red Wolf Boots 1′) | Dodaje buty wiedźmińskiego cechu mantikory. |
additem(’Red Wolf Gloves 1′) | Dodaje rękawice wiedźmińskiego cechu mantikory. |
additem(’Red Wolf Pants 1′) | Dodaje spodnie wiedźmińskiego cechu mantikory. |
Kody do Wiedźmin 3 na miecze [PC]
Kim byłby wiedźmin bez ostrego miecza? Dzięki komendom z poniższej tabeli zdobędziemy potężne bronie stalowe lub srebrne.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Addandeith’) | Dodaje Addan Deith (broń srebrna). |
additem(’Aerondight EP2′) | Dodaje Aerondight (broń srebrna). |
additem(’Ashrune’) | Dodaje Ashrune (broń stalowa). |
additem(’Bloedeaedd’) | Dodaje Bloed Aedd (broń stalowa). |
additem(’Beannshie’) | Dodaje Beann’shie (broń stalowa). |
additem(’Gwent steel sword 1′) | Dodaje Blef (broń stalowa). |
additem(’Deargdeith’) | Dodaje Deargdeith (broń srebrna). |
additem(’Dyaebl’) | Dodaje D’yaebl (broń stalowa). |
additem(’Gwyhyr’) | Dodaje Gwyhyr (broń stalowa). |
additem(’Gynvaelaedd’) | Dodaje Gynvael Aedd (broń srebrna). |
additem(’Havcaaren’) | Dodaje Hav’caaren (broń srebrna). |
additem(’Olgierd Sabre’) | Dodaje Iris (stalowa szabla Olgierda). |
additem(’Bloodsword’) | Dodaje Krwawy Miecz (broń srebrna). |
additem(’Loathen’) | Dodaje Loathen (broń srebrna). |
additem(’Lune’) | Dodaje Luna (broń stalowa). |
additem(’PC Caretaker Shovel’) | Dodaje łopatę Klucznika. |
additem(’Naevdeseidhe’) | Dodaje Naevde Seidhe (broń srebrna). |
additem(’Princessxenthiasword’) | Dodaje miecz księżniczki Xantii (broń stalowa). |
additem(’Crafted Ofir Steel Sword’) | Dodaje Ofirską szablę (broń stalowa). |
additem(’Weeper’) | Dodaje Płaczkę (broń srebrna). |
additem(’Roseofaelirenn’) | Dodaje Różę z Shaerrawedd (broń srebrna). |
additem(’mq1058_cat_school_sword’) | Dodaje Teigr (stalowy miecz Gaetana). |
additem(’Zireael Sword’) | Dodaje Zireael (broń stalowa). |
additem(’q505 crafted sword’) | Dodaje Zireael (broń srebrna). |
additem(’Mourner’) | Dodaje Żałobnika (broń stalowa) |
additem(’Serpent Steel Sword 3′) | Dodaje belhaveńskie ostrze (broń stalowa). |
additem(’Serpent Steel Sword 2′) | Dodaje Powiernika (broń stalowa). |
additem(’Serpent Steel Sword 1′) | Dodaje Klingę Faramonda (broń stalowa). |
additem(’Serpent Silver Sword 3′) | Dodaje Geszeft (broń srebrna). |
additem(’Serpent Silver Sword 2′) | Dodaje Tah’rel (broń srebrna). |
additem(’Serpent Silver Sword 1′) | Dodaje Fen’aeth (broń srebrna). |
additem(’q704 vampire steel sword’) | Dodaje stalowy miecz z Hen Gaidth. |
additem(’q702 vampire steel sword’) | Dodaje stalowy miecz z Tesham Mutna. |
Kody do Wiedźmin 3 na zbroje [PC]
Oprócz wiedźmińskich rynsztunków do wyboru mamy również inne pancerze, które są równie atrakcyjne pod względem statystyk oraz wyglądu.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’q704_vampire_armor’) | Dodaje zbroję z Hen Gaidth. |
additem(’q704_vampire_boots’) | Dodaje buty z Hen Gaidth. |
additem(’q704_vampire_gloves’) | Dodaje rękawice z Hen Gaidth. |
additem(’q704_vampire_pants’) | Dodaje spodnie z Hen Gaidth. |
additem(’Thief Armor’) | Dodaje pancerz Księżyca w Nowiu (Unikat). |
additem(’Thief Armor B’) | Dodaje pancerz Księżyca w Nowiu (Przedmiot magiczny). |
additem(’Thief Armor Y’) | Dodaje pancerz Księżyca w Nowiu (Przedmiot mistrzowski). |
additem(’Crafted Ofir Armor’) | Dodaje Ofirską karacenę. |
additem(’q702_vampire_armor’) | Dodaje zbroję z Tesham Mutna. |
additem(’q702_vampire_boots’) | Dodaje buty z Tesham Mutna. |
additem(’q702_vampire_gloves’) | Dodaje rękawice z Tesham Mutna. |
additem(’q702_vampire_pants’) | Dodaje spodnie z Tesham Mutna. |
additem(’DLC14 Skellige Armor’) | Dodaje pancerz z Undvik. |
additem(’DLC14 Skellige Boots’) | Dodaje buty z Undvik. |
additem(’DLC14 Skellige Gloves’) | Dodaje rękawice z Undvik. |
additem(’DLC14 Skellige Pants’) | Dodaje spodnie z Undvik. |
additem(’Thyssen armor crafted’) | Dodaje zbroję Thyssena. |
additem(’Toussaint Armor 3′) | Dodaje zbroję z Toussaint. |
additem(’sq701_geralt_armor’) | Dodaje zbroję rycerza Geralta z Rivii. |
Kody do Wiedźmin 3 na kusze [PC]
W 3 części Wiedźmina możemy wspomagać się kuszą podczas walki. Aby zdobyć najlepsze bronie dystansowe warto „wklepać” poniższe komendy.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Lynx School crossbow’) | Dodaje kuszę wiedźmińskiego cechu kota. |
additem(’Bear School crossbow’) | Dodaje kuszę wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. |
additem(’DLC13 Skellige Crossbow’) | Dodaje kuszę skelligijską. |
additem(’Geralt of Rivia Crossbow’) | Dodaje kuszę Geralta z Rivii. |
additem(’Ofir Crossbow R’) | Dodaje kuszę Ofirską. |
additem(’Ravix of Fourhorn Crossbow’) | Dodaje kuszę Ravixa z Czteroroga. |
Kody do Wiedźmin 3 na eliksiry [PC]
Eliksiry są jednym z najważniejszych elementów wiedźmińskiego arsenału. Większość kodów pozwoli dodać mikstury z wyśmienitej kategorii — jeśli interesują nas przedmioty niższej jakości, wystarczy usunąć lub zmniejszyć liczbę w nawiasie, jeśli takowa występuje.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Black Blood 3′) | Dodaje wyśmienitą Czarną Krew. |
additem(’Blizzard 3′) | Dodaje wyśmienitą Zamieć. |
additem(’Cat 3′) | Dodaje wyśmienitego Kot. |
additem(’Full Moon 3′) | Dodaje wyśmienitą Pełnię. |
additem(’Golden Oriole 3′) | Dodaje wyśmienitą Wilgę. |
additem(’Killer Whale 1′) | Dodaje Orkę. |
additem(’Maribor Forest 3′) | Dodaje wyśmienity Las Mariborski. |
additem(’Petri Philtre 3′) | Dodaje wyśmienity Filtr Petriego. |
additem(’Swallow 3′) | Dodaje wyśmienitą Jaskółkę. |
additem(’Tawny Owl 3′) | Dodaje wyśmienitego Puszczyka. |
additem(’Thunderbolt 3′) | Dodaje wyśmienity Grom. |
additem(’White Honey 3′) | Dodaje wyśmienity Biały Miód. |
additem(’White Raffards Decoction 3′) | Dodaje wyśmienity Dekokt Raffarda Białego. |
additem(’Pheromone Potion Bear 1′) | Dodaje feromony niedźwiedzia. |
additem(’Pheromone Potion Drowner 1′) | Dodaje feromony utopca. |
additem(’Pheromone Potion Nekker 1′) | Dodaje feromony nekkera. |
additem(’Wolf Hour’) | Dodaje Godzinę Wilka. |
additem(’Clearing Potion’) | Dodaje Eliksir Oczyszczenia. |
additem(’Restoring Potion’) | Dodaje Eliksir Odwrócenia. |
additem(’Pops Antidote’) | Dodaje antidotum na pleśń Popsa. |
additem(’Trial Potion Kit’) | Dodaje Wywary z Traw. |
Kody do Wiedźmin 3 na odwary [PC]
Odwary są potężniejszą odmianą eliksirów i wymagają składników z legendarnych potworów. Jeśli polowanie na rzadko spotykane bestie nie wzbudza naszego zainteresowania, zawsze możemy skorzystać z poniższych komend.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Mutagen 1′) | Dodaje odwar z katakana. |
additem(’Mutagen 2′) | Dodaje odwar z krabopająka. |
additem(’Mutagen 3′) | Dodaje odwar z kuroliszka. |
additem(’Mutagen 4′) | Dodaje odwar z archegryfa. |
additem(’Mutagen 5′) | Dodaje odwar z baby wodnej. |
additem(’Mutagen 6′) | Dodaje odwar z północnicy. |
additem(’Mutagen 7′) | Dodaje odwar z ekimmy. |
additem(’Mutagen 8′) | Dodaje odwar z czarta. |
additem(’Mutagen 9′) | Dodaje odwar z mglaka. |
additem(’Mutagen 10′) | Dodaje odwar z wiwerny. |
additem(’Mutagen 11′) | Dodaje odwar z dopplera. |
additem(’Mutagen 12′) | Dodaje odwar z trolla. |
additem(’Mutagen 13′) | Dodaje odwar z południcy. |
additem(’Mutagen 14′) | Dodaje odwar z sukkuba. |
additem(’Mutagen 15′) | Dodaje odwar z alghula. |
additem(’Mutagen 16′) | Dodaje odwar z biesa. |
additem(’Mutagen 17′) | Dodaje odwar z widłogona. |
additem(’Mutagen 18′) | Dodaje odwar z baby cmentarnej. |
additem(’Mutagen 19′) | Dodaje odwar z upiora. |
additem(’Mutagen 20′) | Dodaje odwar z żywiołaka ziemi. |
additem(’Mutagen 21′) | Dodaje odwar z echidny. |
additem(’Mutagen 22′) | Dodaje odwar ze starożytnego leszego. |
additem(’Mutagen 23′) | Dodaje odwar z bazyliszka. |
additem(’Mutagen 24′) | Dodaje odwar z wilkołaka. |
additem(’Mutagen 25′) | Dodaje odwar z nekkera wojownika. |
additem(’Mutagen 26′) | Dodaje odwar z leszego. |
additem(’Mutagen 27′) | Dodaje odwar z gryfa. |
additem(’Mutagen 28′) | Dodaje odwar łagodziciela. |
Kody do Wiedźmin 3 na oleje [PC]
Kody z poniższej tabeli pozwolą nam zaoszczędzić sporo czasu w poszukiwaniu najlepszych smarowideł do miecza. Aby otrzymać mniej skuteczne oleje wystarczy usunąć lub zmniejszyć liczbę w nawiasie.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Hanged Man Venom 3′) | Dodaje wyśmienity Jad Wisielców. |
additem(’Beast Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciwko zwierzętom. |
additem(’Cursed Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw przeklętym. |
additem(’Draconide Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw drakonidom. |
additem(’Magicals Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw istotom magicznym. |
additem(’Hybrid Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw hybrydom. |
additem(’Insectoid Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw insektoidom. |
additem(’Necrophage Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw trupojadom. |
additem(’Ogre Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw ogrowatym. |
additem(’Relic Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw reliktom. |
additem(’Specter Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw upiorom. |
additem(’Vampire Oil 3′) | Dodaje wyśmienity olej przeciw wampirom. |
Kody do Wiedźmin 3 na mutageny [PC]
W rzędzie aktywowanych umiejętności wypadałoby umieścić mutagen odpowiedniego koloru, lecz nie zawsze mamy takowy pod ręką. Jeśli polowania na potwory z nadzieją na szczęśliwy drop nie brzmią zbyt dobrze, zawsze możemy posiłkować się poniższymi komendami.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Greater mutagen red’) | Dodaje większy czerwony mutagen. |
additem(’Greater mutagen green’) | Dodaje większy zielony mutagen. |
additem(’Greater mutagen blue’) | Dodaje większy niebieski mutagen. |
additem(’Mutagen red’) | Dodaje czerwony mutagen. |
additem(’Mutagen green’) | Dodaje zielony mutagen. |
additem(’Mutagen blue’) | Dodaje niebieski mutagen. |
additem(’Lesser mutagen red’) | Dodaje mniejszy czerwony mutagen. |
additem(’Lesser mutagen green’) | Dodaje mniejszy zielony mutagen. |
additem(’Lesser mutagen blue’) | Dodaje mniejszy niebieski mutagen. |
Kody do Wiedźmin 3 na petardy [PC]
Co zrobić, jeśli napotkaliśmy na swojej drodze gniazdo potworów, ale nie mamy odpowiedniej petardy w ekwipunku? Wystarczy wpisać jedną z poniższych komend, aby natychmiastowo otrzymać na przykład Samum lub Kartacza, a następnie zniszczyć siedlisko bestii.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Devils Puffball 3′) | Dodaje wyśmienitą Czarcią purchawę. |
additem(’Dragons Dream 3′) | Dodaje wyśmienity Smoczy Sen. |
additem(’Dwimeritium Bomb 3′) | Dodaje wyśmienitą Bombę dwimerytową. |
additem(’Grapeshot 3′) | Dodaje wyśmienity Kartacz. |
additem(’Samum 3′) | Dodaje wyśmienity Samum. |
additem(’Silver Dust Bomb 3′) | Dodaje wyśmienity Księżycowy Pył. |
additem(’White Frost 3′) | Dodaje wyśmienity Północny Wiatr. |
additem(’Dancing Star 3′) | Dodaje wyśmienitą Gwiazdę tańczącą. |
additem(’Tutorial Bomb’) | Dodaje petardę treningową (samouczek). |
additem(’q703_paint_bomb_yellow’) | Dodaje kulę z żółtą farbą. |
Kody do Wiedźmin 3 na składniki [PC]
Nie da się ukryć, że pogoń za składnikami może się okazać męcząca. Aby ułatwić Geraltowi rzemieślnictwo lub alchemię, warto wykorzystać komendy z poniższej tabeli.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Siren vocal cords’) | Dodaje struny głosowe syreny. |
additem(’Monstrous dust’) | Dodaje sproszkowaną tkankę potwora. |
additem(’Monstrous tooth’) | Dodaje kieł z potwora. |
additem(’Monstrous heart’) | Dodaje serce potwora. |
additem(’Monstrous bone’) | Dodaje kość potwora. |
additem(’Endriag chitin plates’) | Dodaje chitynowy pancerz. |
additem(’Monstrous ear’) | Dodaje ucho potwora. |
additem(’Draconide leather’) | Dodaje wyprawioną skórę drakonida. |
additem(’Draconide infused leather’) | Dodaje wzbogaconą skórę drakonida. |
additem(’Dwimeryte ingot’) | Dodaje sztabę dwimerytu. |
additem(’Glowing ingot’) | Dodaje sztabę jaśniejącej rudy |
additem(’Meteorite ingot’) | Dodaje sztabę meteorytowego żelaza. |
additem(’Meteorite silver ingot’) | Dodaje sztabę meteorytowego srebra. |
additem(’Dark iron ingot’) | Dodaje sztabę ciemnego żelaza. |
additem(’Dark steel ingot’) | Dodaje sztabę ciemnej stali. |
additem(’Silver ingot’) | Dodaje sztabę srebra. |
additem(’Steel ingot’) | Dodaje sztabę stali. |
additem(’Iron ingot’) | Dodaje sztabę żelaza. |
additem(’Amber flawless’) | Dodaje nieskazitelny bursztyn. |
additem(’Amethyst flawless’) | Dodaje nieskazitelny ametyst. |
additem(’Diamond flawless’) | Dodaje nieskazitelny diament. |
additem(’Emerald flawless’) | Dodaje nieskazitelny szmaragd. |
additem(’Ruby flawless’) | Dodaje nieskazitelny rubin. |
additem(’Sapphire flawless’) | Dodaje nieskazitelny szafir. |
additem(’Diamond dust’) | Dodaje diamentowy pył. |
additem(’Infused crystal’) | Dodaje nasycony kryształ. |
additem(’Pearl’) | Dodaje perłę. |
additem(’Black pearl’) | Dodaje czarną perłę. |
additem(’Hardened leather’) | Dodaje wzmocnioną skórę. |
additem(’Hardened timber’) | Dodaje wzmocnione drewno. |
additem(’Glyph infusion lesser’) | Dodaje pomniejszy glif nasycenia. |
additem(’Aether’) | Dodaje Aether. |
additem(’Albedo’) | Dodaje Albedo. |
additem(’Hydragenum’) | Dodaje Hydragenum. |
additem(’Nigredo’) | Dodaje Nigredo. |
additem(’Quebrith’) | Dodaje Quebrith. |
additem(’Rebis’) | Dodaje Rebis. |
additem(’Rubedo’) | Dodaje Rubedo. |
additem(’Vermilion’) | Dodaje Vermilion. |
additem(’Vitriol’) | Dodaje Vitriol. |
Kody do Wiedźmin 3 na umiejętności [PC]
Poniższe komendy nauczą Geralta dowolnej umiejętności z drzewka rozwoju postaci. Aby zwiększyć biegłość pożądanego perka wystarczy wpisać ten sam kod ponownie.
Komenda | Działanie |
---|---|
learnskill(’sword_s1′) | Uczy lub rozwija umiejętność młynek. |
learnskill(’sword_s2′) | Uczy lub rozwija umiejętność rozpłatanie. |
learnskill(’sword_s3′) | Uczy lub rozwija umiejętność mordercza precyzja. |
learnskill(’sword_s4′) | Uczy lub rozwija umiejętność trening siłowy. |
learnskill(’sword_s5′) | Uczy lub rozwija umiejętność okaleczenie. |
learnskill(’sword_s6′) | Uczy lub rozwija umiejętność piorunujące uderzenie. |
learnskill(’sword_s7′) | Uczy lub rozwija umiejętność znajomość anatomii. |
learnskill(’sword_s8′) | Uczy lub rozwija umiejętność miażdżące ciosy. |
learnskill(’sword_s9′) | Uczy lub rozwija umiejętność praca nóg. |
learnskill(’sword_s10′) | Uczy lub rozwija umiejętność odbijanie strzał. |
learnskill(’sword_s11′) | Uczy lub rozwija umiejętność riposta. |
learnskill(’sword_s12′) | Uczy lub rozwija umiejętność czuły punkt. |
learnskill(’sword_s13′) | Uczy lub rozwija umiejętność refleks. |
learnskill(’sword_s15′) | Uczy lub rozwija umiejętność zimna krew. |
learnskill(’sword_s16′) | Uczy lub rozwija umiejętność skupienie. |
learnskill(’sword_s17′) | Uczy lub rozwija umiejętność precyzyjne cięcia. |
learnskill(’sword_s18′) | Uczy lub rozwija umiejętność niezabijalność. |
learnskill(’sword_s19′) | Uczy lub rozwija umiejętność przelanie gniewu. |
learnskill(’sword_s20′) | Uczy lub rozwija umiejętność opanowanie. |
learnskill(’sword_s21′) | Uczy lub rozwija umiejętność pamięć mięśniowa. |
learnskill(’magic_s1′) | Uczy lub rozwija umiejętność krąg Aard. |
learnskill(’magic_s2′) | Uczy lub rozwija umiejętność strumień ognia. |
learnskill(’magic_s3′) | Uczy lub rozwija umiejętność magiczna pułapka. |
learnskill(’magic_s4′) | Uczy lub rozwija umiejętność potęgowanie. |
learnskill(’magic_s5′) | Uczy lub rozwija umiejętność marionetka. |
learnskill(’magic_s6′) | Uczy lub rozwija umiejętność fala uderzeniowa. |
learnskill(’magic_s7′) | Uczy lub rozwija umiejętność moc Igni. |
learnskill(’magic_s8′) | Uczy lub rozwija umiejętność stopienie pancerza. |
learnskill(’magic_s9′) | Uczy lub rozwija umiejętność piromania. |
learnskill(’magic_s10′) | Uczy lub rozwija umiejętność podtrzymanie glifu. |
learnskill(’magic_s11′) | Uczy lub rozwija umiejętność naładowanie glifu. |
learnskill(’magic_s12′) | Uczy kub rozwija umiejętność moc Aard. |
learnskill(’magic_s13′) | Uczy lub rozwija umiejętność rozładowanie tarczy. |
learnskill(’magic_s14′) | Uczy lub rozwija umiejętność rozładowanie Quen. |
learnskill(’magic_s15′) | Uczy lub rozwija umiejętność moc Quen. |
learnskill(’magic_s16′) | Uczy lub rozwija umiejętność moc Yrden. |
learnskill(’magic_s17′) | Uczy lub rozwija umiejętność sugestia. |
learnskill(’magic_s18′) | Uczy lub rozwija umiejętność moc Aksji. |
learnskill(’magic_s19′) | Uczy lub rozwija umiejętność dominacja. |
learnskill(’magic_s20′) | Uczy lub rozwija umiejętność daleki Aard. |
learnskill(’alchemy_s1′) | Uczy lub rozwija umiejętność zwiększona tolerancja. |
learnskill(’alchemy_s2′) | Uczy lub rozwija umiejętność odnowienie. |
learnskill(’alchemy_s3′) | Uczy lub rozwija umiejętność opóźniony rozkład. |
learnskill(’alchemy_s4′) | Uczy lub rozwija umiejętność efekt uboczny. |
learnskill(’alchemy_s5′) | Uczy lub rozwija umiejętność odstraszenie. |
learnskill(’alchemy_s6′) | Uczy lub rozwija umiejętność fiksatywa. |
learnskill(’alchemy_s7′) | Uczy lub rozwija umiejętność instynkt łowcy. |
learnskill(’alchemy_s8′) | Uczy lub rozwija umiejętność optymalizacja. |
learnskill(’alchemy_s9′) | Uczy lub rozwija umiejętność celny rzut. |
learnskill(’alchemy_s10′) | Uczy lub rozwija umiejętność pirotechnika. |
learnskill(’alchemy_s11′) | Uczy lub rozwija umiejętność petardy klastrowe. |
learnskill(’alchemy_s12′) | Uczy lub rozwija umiejętność zatrute ostrze. |
learnskill(’alchemy_s13′) | Uczy lub rozwija umiejętność przeobrażenie tkanek. |
learnskill(’alchemy_s14′) | Uczy lub rozwija umiejętność adaptacja. |
learnskill(’alchemy_s15′) | Uczy lub rozwija umiejętność szybki metabolizm. |
learnskill(’alchemy_s16′) | Uczy lub rozwija umiejętność jasność umysłu. |
learnskill(’alchemy_s17′) | Uczy lub rozwija umiejętność krwawy szał. |
learnskill(’alchemy_s18′) | Uczy lub rozwija umiejętność odporność nabyta. |
learnskill(’alchemy_s19′) | Uczy lub rozwija umiejętność synergia. |
learnskill(’alchemy_s20′) | Uczy lub rozwija umiejętność wytrzymałość na ból. |
learnskill(’perk_1′) | Uczy umiejętności rytm dobowy. |
learnskill(’perk_2′) | Uczy umiejętności sokole oko. |
learnskill(’perk_4′) | Uczy umiejętności instynkt przetrwania. |
learnskill(’perk_5′) | Uczy umiejętności techniki Szkoły Kota. |
learnskill(’perk_6′) | Uczy umiejętności techniki Szkoły Gryfa. |
learnskill(’perk_7′) | Uczy umiejętności techniki Szkoły Niedźwiedzia. |
learnskill(’perk_9’) | Uczy umiejętności kontrola gniewu. |
learnskill(’perk_10′) | Uczy umiejętności zastrzyk adrenaliny. |
learnskill(’perk_11′) | Uczy umiejętności skupienie. |
learnskill(’perk_12′) | Uczy umiejętności kontrola metabolizmu. |
learnskill(’perk_13′) | Uczy umiejętności pobudzenie. |
learnskill(’perk_14′) | Uczy umiejętności napełniony mocą. |
learnskill(’perk_15′) | Uczy umiejętności smakosz. |
learnskill(’perk_16′) | Uczy umiejętności w ogniu walki. |
learnskill(’perk_17’) | Uczy umiejętności prawo serii. |
learnskill(’perk_18′) | Uczy umiejętności zaawansowana pirotechnika. |
learnskill(’perk_19′) | Uczy umiejętności szał bojowy. |
learnskill(’perk_20′) | Uczy umiejętności ciężka artyleria. |
learnskill(’perk_21′) | Uczy umiejętności najlepszą obroną jest atak. |
learnskill(’perk_22′) | Uczy umiejętności mocne plecy. |
Kody do Wiedźmin 3 na potwory i postacie [PC]
Dzięki komendom z poniższej tabeli stworzymy epicką bitwę z wybranymi przeciwnikami (lub sojusznikami).
Komenda | Działanie |
---|---|
spawn(’ID postaci’,liczba,dystans,true/false) | Przywołuje wybraną liczbę NPC-ów lub potworów w ustalonej odległości od postaci. Np. spawn(’zoltan’,2,10,true) umiejscowi 2 agresywne klony Zoltana w odległości 10 metrów. Aby przywołać przyjaznego NPC-a należy zmienić ostatnią wartość w nawiasie na false. Uwaga: modyfikator agresywności nie ma wpływu na potwory. |
spawn(’alghoul’) | Przywołuje alghula. |
spawn(’arachas’) | Przywołuje krabopająka. |
spawn(’armoredarachas’) | Przywołuje opancerzonego krabopająka. |
spawn(’barghest’) | Przywołuje barghesta. |
spawn(’bear_berserker’) | Przywołuje berserkera. |
spawn(’cavetroll’) | Przywołuje skalnego trolla. |
spawn(’cyclops’) | Przywołuje cyklopa. |
spawn(’czart’) | Przywołuje czarta. |
spawn(’drowner’) | Przywołuje utopca. |
spawn(’ekimma’) | Przywołuje ekimmę. |
spawn(’forktail’) | Przywołuje widłogona. |
spawn(’gargoyle’) | Przywołuje gargulca. |
spawn(’ghoul’) | Przywołuje ghula. |
spawn(’gravehag’) | Przywołuje babę cmentarną. |
spawn(’gryphon’) | Przywołuje gryfa. |
spawn(’harpy’) | Przywołuje harpię. |
spawn(’katakan’) | Przywołuje katakana. |
spawn(’leshy’) | Przywołuje leszego. |
spawn(’nekker’) | Przywołuje nekkera. |
spawn(’nightwraith’) | Przywołuje północnicę. |
spawn(’noonwraith’) | Przywołuje połódnicę. |
spawn(’rotfiend’) | Przywołuje zgnilca. |
spawn(’succubus’) | Przywołuje sukkuba. |
spawn(’werewolf’) | Przywołuje wilkołaka. |
spawn(’wraith’) | Przywołuje upiora. |
spawn(’wyvern’) | Przywołuje wiwernę. |
spawn(’baronswife’) | Przywołuje Annę Stenger pod postacią baby wodnej. |
spawn(’caranthir’) | Przywołuje Caranthira Ar-Feiniel. |
spawn(’cirilla’) | Przywołuje Ciri. |
spawn(’eredin’) | Przywołuje Eredina Bréacc Glas. |
spawn(’geralt’) | Przywołuje Geralta z Rivii. |
spawn(’imlerith’) | Przywołuje Imleritha. |
spawn(’keira’) | Przywołuje Keirę Metz. |
spawn(’olgierd’) | Przywołuje Olgierda von Everec. |
spawn(’triss’) | Przywołuje Triss Merigold. |
spawn(’vesemir’) | Przywołuje Vesemira. |
spawn(’witcher’) | Przywołuje Letho z Gulety. |
spawn(’yennefer’) | Przywołuje Yennefer z Vengerbergu. |
spawn(’sorceress’) | Przywołuje agresywną Yennefer z Vengerbergu. |
spawn(’zoltan’) | Przywołuje Zoltana Chivaya. |
Kody do Wiedźmin 3 Next-Gen na nową zawartość [PC]
W tabeli poniżej znajdują się kody do Wiedźmin 3: Edycja Kompletna na nowy wiedźmiński rynsztunek, karty do Gwinta oraz inne ciekawe przedmioty niedostępne w klasycznej wersji gry.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Dol Blathanna longsword’) | Dodaje stalowy miecz Tysiąca Kwiatów. |
additem(’White Widow of Dol Blathanna’) | Dodaje srebrną Wdowę z Doliny Kwiatów. |
additem(’Dol Blathanna Armor’) | Dodaje zbroję Tysiąca Kwiatów. |
additem(’Dol Blathanna Boots’) | Dodaje buty Tysiąca Kwiatów. |
additem(’Dol Blathanna Gloves’) | Dodaje rękawice Tysiąca Kwiatów. |
additem(’Dol Blathanna Pants’) | Dodaje spodnie Tysiąca Kwiatów. |
additem(’Steel Vixen’) | Dodaje stalowy miecz Lisicy o Dziewięciu Ogonach. |
additem(’Silver Vixen’) | Dodaje srebrny miecz Lisicy o Dziewięciu Ogonach. |
additem(’White Tiger Armor’) | Dodaje zbroję Białego Tygrysa Zachodu. |
additem(’White Tiger Boots’) | Dodaje buty Białego Tygrysa Zachodu. |
additem(’White Tiger Gloves’) | Dodaje rękawice Białego Tygrysa Zachodu. |
additem(’White Tiger Pants’) | Dodaje spodnie Białego Tygrysa Zachodu. |
additem(’gwint_card_roach’) | Dodaje kartę Płotka. |
additem(’gwint_card_gog_ciri’) | Dodaje kartę Cirilla (braterstwo). |
additem(’gwint_card_gog_geralt’) | Dodaje kartę Geralt z Rivii (braterstwo). |
additem(’Oil Lamp’) | Dodaje do ekwipunku latarnię. |
Zapomniany rynsztunek szkoły Wilka (serial Netflix) | |
additem(’Netflix steel sword 1′) | Dodaje arcymistrzowski zapomniany stalowy miecz wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Netflix silver sword 1′) | Dodaje arcymistrzowski zapomniany srebrny miecz wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Netflix Armor 2′) | Dodaje arcymistrzowską zapomnianą zbroję wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Netflix Boots 2′) | Dodaje arcymistrzowskie zapomniane buty wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Netflix Gloves 2′) | Dodaje arcymistrzowskie zapomniane rękawice wiedźmińskiego cechu wilka. |
additem(’Netflix Pants 2′) | Dodaje arcymistrzowskie zapomniane spodnie wiedźmińskiego cechu wilka. |
Kody do Wiedźmin 3 na karty do Gwinta [PC]
Poniższe kody ułatwią rozgrywkę w Gwinta lub uzupełniają braki w naszej talii.
Komenda | Działanie |
---|---|
winGwint(true) | Wygrywa partię Gwinta. Aby przegrać należy zmienić wartość w nawiasie na false. |
secretgwint | Natychmiastowo rozpoczyna partię Gwinta. |
addgwintcards | Dodaje wszystkie karty do Gwinta. |
additem(’gwint_card_albrich’) | Dodaje kartę Albrich. |
additem(’gwint_card_arachas’) | Dodaje kartę Krabopająk 1. |
additem(’gwint_card_arachas_behemoth’) | Dodaje kartę Krabopająk 2. |
additem(’gwint_card_arachas2′) | Dodaje kartę Krabopająk 3. |
additem(’gwint_card_arachas3′) | Dodaje kartę Olbrzymi krabopająk. |
additem(’gwint_card_archer_support’) | Dodaje kartę Wsparcie łuczników 1. |
additem(’gwint_card_archer_support2′) | Dodaje kartę Wsparcie łuczników 2. |
additem(’gwint_card_assire’) | Dodaje kartę Assire var Anahid. |
additem(’gwint_card_avallach’) | Dodaje kartę Tajemniczy elf. |
additem(’gwint_card_ballista’) | Dodaje kartę Balista. |
additem(’gwint_card_ballista2′) | Dodaje kartę Balista 2. |
additem(’gwint_card_barclay’) | Dodaje kartę Barclay Els. |
additem(’gwint_card_berserker’) | Dodaje kartę Berserker. |
additem(’gwint_card_birna_bran’) | Dodaje kartę Birna Bran. |
additem(’gwint_card_black_archer’) | Dodaje kartę Nilfgaardzki łucznik 1. |
additem(’gwint_card_black_archer2′) | Dodaje kartę Nilfgaardzki łucznik 2. |
additem(’gwint_card_blue_stripes’) | Dodaje kartę Komandos Niebieskich Pasów 1. |
additem(’gwint_card_blue_stripes2′) | Dodaje kartę Komandos Niebieskich Pasów 2. |
additem(’gwint_card_blue_stripes3′) | Dodaje kartę Komandos Niebieskich Pasów 3. |
additem(’gwint_card_blueboy_lugos’) | Dodaje kartę Lugos Siny. |
additem(’gwint_card_botchling’) | Dodaje kartę Poroniec. |
additem(’gwint_card_bruxa’) | Dodaje kartę Wampiry: Bruxa. |
additem(’gwint_card_cahir’) | Dodaje kartę Cahir Mawr Dyffryn aep Ceallach. |
additem(’gwint_card_catapult’) | Dodaje kartę Katapulta 1. |
additem(’gwint_card_catapult2′) | Dodaje kartę Katapulta 2. |
additem(’gwint_card_celaeno_harpy’) | Dodaje kartę Harpia Celaeno. |
additem(’gwint_card_cerys’) | Dodaje kartę Cerys. |
additem(’gwint_card_ciaran’) | Dodaje kartę Ciaran aep Easnilien. |
additem(’gwint_card_ciri’) | Dodaje kartę Cirilla. |
additem(’gwint_card_clan_an_craite_warrior’) | Dodaje kartę Wojownik klanu Craite. |
additem(’gwint_card_clan_brokvar_archer’) | Dodaje kartę Łucznik klanu Brokvar. |
additem(’gwint_card_clan_dimun_pirate’) | Dodaje kartę Pirat z klanu Dimun. |
additem(’gwint_card_clan_drummond_shieldmaiden’) | Dodaje kartę Tarczowniczka klanu Drummond 1. |
additem(’gwint_card_clan_drummond_shieldmaiden2′) | Dodaje kartę Tarczowniczka klanu Drummond 2. |
additem(’gwint_card_clan_drummond_shieldmaiden3′) | Dodaje kartę Tarczowniczka klanu Drummond 3. |
additem(’gwint_card_clan_heymaey_skald’) | Dodaje kartę Skald klanu Heymaey. |
additem(’gwint_card_clan_tordarroch_armorsmith’) | Dodaje kartę Płatnerz klanu Torrdaroch. |
additem(’gwint_card_clear_sky’) | Dodaje kartę Czyste niebo. |
additem(’gwint_card_cock’) | Dodaje kartę Kambi. |
additem(’gwint_card_cockatrice’) | Dodaje kartę Kuroliszek. |
additem(’gwint_card_combat_engineer’) | Dodaje kartę Saper. |
additem(’gwint_card_cow’) | Dodaje kartę Krowa. |
additem(’gwint_card_crinfrid’) | Dodaje kartę Rębacze z Crinfrid 1. |
additem(’gwint_card_crinfrid2′) | Dodaje kartę Rębacze z Crinfrid 2. |
additem(’gwint_card_crinfrid3′) | Dodaje kartę Rębacze z Crinfrid 3. |
additem(’gwint_card_crone_brewess’) | Dodaje kartę Wiedźma: Kuchta. |
additem(’gwint_card_crone_weavess’) | Dodaje kartę Wiedźma: Prządka. |
additem(’gwint_card_crone_whispess’) | Dodaje kartę Wiedźma: Szepciucha. |
additem(’gwint_card_cynthia’) | Dodaje kartę Cynthia. |
additem(’gwint_card_dandelion’) | Dodaje kartę Jaskier. |
additem(’gwint_card_dennis’) | Dodaje kartę Dennis Cranmer. |
additem(’gwint_card_dijkstra’) | Dodaje kartę Sigismund Dijkstra. |
additem(’gwint_card_dol_archer’) | Dodaje kartę Łucznik z Dol Blathanna. |
additem(’gwint_card_dol_dwarf’) | Dodaje kartę Krasnolud harcownik 1. |
additem(’gwint_card_dol_dwarf2′) | Dodaje kartę Krasnolud harcownik 2. |
additem(’gwint_card_dol_dwarf3′) | Dodaje kartę Krasnolud harcownik 3. |
additem(’gwint_card_dol_infantry’) | Dodaje kartę Zwiadowca z Dol Blathanna 1. |
additem(’gwint_card_dol_infantry2′) | Dodaje kartę Zwiadowca z Dol Blathanna 2. |
additem(’gwint_card_dol_infantry3′) | Dodaje kartę Zwiadowca z Dol Blathanna 3. |
additem(’gwint_card_donar_an_hindar’) | Dodaje kartę Donar an Hindar. |
additem(’gwint_card_draig’) | Dodaje kartę Draig Bon-Dhu. |
additem(’gwint_card_draug’) | Dodaje kartę Draug. |
additem(’gwint_card_dummy’) | Dodaje kartę Manekin do ćwiczeń. |
additem(’gwint_card_dun_banner_medic’) | Dodaje kartę Medyczka Burej Chorągwi. |
additem(’gwint_card_earth_elemental’) | Dodaje kartę Żywiołak ziemi. |
additem(’gwint_card_eithne’) | Dodaje kartę Eithné. |
additem(’gwint_card_ekkima’) | Dodaje kartę Wampir: Ekimma. |
additem(’gwint_card_elf_skirmisher’) | Dodaje kartę Elfi harcownik 1. |
additem(’gwint_card_elf_skirmisher2′) | Dodaje kartę Elfi harcownik 2. |
additem(’gwint_card_elf_skirmisher3′) | Dodaje kartę Elfi harcownik 3. |
additem(’gwint_card_emhyr_bronze’) | Dodaje kartę Emhyr var Emreis Cesarz Nilfgaardu. |
additem(’gwint_card_emhyr_silver’) | Dodaje kartę Emhyr var Emreis Biały Płomień Tańczący na Kurhanach Wrogów. |
additem(’gwint_card_emhyr_gold’) | Dodaje kartę Emhyr var Emreis Pan Południa. |
additem(’gwint_card_emhyr_platinium’) | Dodaje kartę Emhyr var Emreis Najeźdźca Północy. |
additem(’gwint_card_emiel’) | Dodaje kartę Emiel Regis Rohellec Terzieff. |
additem(’gwint_card_endrega’) | Dodaje kartę Endriaga. |
additem(’gwint_card_eredin_bronze’) | Dodaje kartę Eredin Bréacc Glas Dowódca Czerwonych Jeźdźców. |
additem(’gwint_card_eredin_silver’) | Dodaje kartę Eredin Bréacc Glas Władca Tir ná Lia. |
additem(’gwint_card_eredin_gold’) | Dodaje kartę Eredin Bréacc Glas Zabójca Auberona. |
additem(’gwint_card_eredin_platinium’) | Dodaje kartę Eredin Bréacc Glas Zdradziecki. |
additem(’gwint_card_ermion’) | Dodaje kartę Myszowór. |
additem(’gwint_card_esterad’) | Dodaje kartę Esterad Thyssen. |
additem(’gwint_card_fiend’) | Dodaje kartę Bies. |
additem(’gwint_card_filavandrel’) | Dodaje kartę Filavandrel aén Fidháil. |
additem(’gwint_card_fire_elemental’) | Dodaje kartę Żywiołak ognia. |
additem(’gwint_card_fleder’) | Dodaje kartę Wampir: Fleder. |
additem(’gwint_card_fog’) | Dodaje kartę Gęsta mgła. |
additem(’gwint_card_fogling’) | Dodaje kartę Mglak. |
additem(’gwint_card_foltest_bronze’) | Dodaje kartę Foltest Dowódca Północy. |
additem(’gwint_card_foltest_silver’) | Dodaje kartę Foltest Zdobywca. |
additem(’gwint_card_foltest_gold’) | Dodaje kartę Foltest Żelazny Władca. |
additem(’gwint_card_foltest_platinium’) | Dodaje kartę Foltest Syn Medella. |
additem(’gwint_card_forktail’) | Dodaje kartę Widłogon. |
additem(’gwint_card_francesca_bronze’) | Dodaje kartę Francesca Findabair Stokrotka z Dolin. |
additem(’gwint_card_francesca_silver’) | Dodaje kartę Francesca Findabair Najpiękniejsza kobieta na świecie. |
additem(’gwint_card_francesca_gold’) | Dodaje kartę Francesca Findabair Królowa Dol Blathanna. |
additem(’gwint_card_francesca_platinium’) | Dodaje kartę Francesca Findabair Nadzieja Dol Blathanna. |
additem(’gwint_card_frightener’) | Dodaje kartę Przeraza. |
additem(’gwint_card_fringilla’) | Dodaje kartę Fringilla Vigo. |
additem(’gwint_card_frost’) | Dodaje kartę Trzaskający mróz. |
additem(’gwint_card_gargoyle’) | Dodaje kartę Gargulec. |
additem(’gwint_card_garkain’) | Dodaje kartę Wampiry: Garkain. |
additem(’gwint_card_geralt’) | Dodaje kartę Geralt z Rivii. |
additem(’gwint_card_ghoul’) | Dodaje kartę Ghul 1. |
additem(’gwint_card_ghoul2′) | Dodaje kartę Ghul 2. |
additem(’gwint_card_ghoul3′) | Dodaje kartę Ghul 3. |
additem(’gwint_card_grave_hag’) | Dodaje kartę Baba cmentarna. |
additem(’gwint_card_griffin’) | Dodaje kartę Gryf. |
additem(’gwint_card_harpy’) | Dodaje kartę Harpia. |
additem(’gwint_card_havekar_nurse’) | Dodaje kartę Havekarski medyk 1. |
additem(’gwint_card_havekar_nurse2′) | Dodaje kartę Havekarski medyk 2. |
additem(’gwint_card_havekar_nurse3′) | Dodaje kartę Havekarski medyk 3. |
additem(’gwint_card_havekar_support’) | Dodaje kartę Havekarskie wsparcie 1. |
additem(’gwint_card_havekar_support2′) | Dodaje kartę Havekarskie wsparcie 2. |
additem(’gwint_card_havekar_support3′) | Dodaje kartę Havekarskie wsparcie 3. |
additem(’gwint_card_heavy_zerri’) | Dodaje kartę Wielki Ognisty Skorpion. |
additem(’gwint_card_hjalmar’) | Dodaje kartę Hjalmar. |
additem(’gwint_card_holger_blackhand’) | Dodaje kartę Holger Czarna Ręka. |
additem(’gwint_card_horn’) | Dodaje kartę Róg dowódcy. |
additem(’gwint_card_ice_giant’) | Dodaje kartę Lodowy Gigant. |
additem(’gwint_card_ida’) | Dodaje kartę EIda Emean aep Sivney. |
additem(’gwint_card_imlerith’) | Dodaje kartę Imlerith. |
additem(’gwint_card_impera_brigade’) | Dodaje kartę Brygada Impera 1. |
additem(’gwint_card_impera_brigade2′) | Dodaje kartę Brygada Impera 2. |
additem(’gwint_card_impera_brigade3′) | Dodaje kartę Brygada Impera 3. |
additem(’gwint_card_impera_brigade4′) | Dodaje kartę Brygada Impera 4. |
additem(’gwint_card_iorveth’) | Dodaje kartę Iorveth. |
additem(’gwint_card_isengrim’) | Dodaje kartę Isengrim Faoiltiarna. |
additem(’gwint_card_kaedwen_siege’) | Dodaje kartę Mistrz Oblężeń z Kaedwen 1. |
additem(’gwint_card_kaedwen_siege2′) | Dodaje kartę Mistrz Oblężeń z Kaedwen 2. |
additem(’gwint_card_kaedwen_siege3′) | Dodaje kartę Mistrz Oblężeń z Kaedwen 3. |
additem(’gwint_card_katakan’) | Dodaje kartę Wampir: Katakan. |
additem(’gwint_card_kayran’) | Dodaje kartę Kejran. |
additem(’gwint_card_king_bran_copper’) | Dodaje kartę Krach an Craite. |
additem(’gwint_card_king_bran_bronze’) | Dodaje kartę Król Bran. |
additem(’gwint_card_leshen’) | Dodaje kartę Leszy. |
additem(’gwint_card_letho’) | Dodaje kartę Letho z Gulety. |
additem(’gwint_card_madman_lugos’) | Dodaje kartę Lugos Szalony. |
additem(’gwint_card_mahakam’) | Dodaje kartę Obrońcy Mahakamu 1. |
additem(’gwint_card_mahakam2′) | Dodaje kartę Obrońcy Mahakamu 2. |
additem(’gwint_card_mahakam3′) | Dodaje kartę Obrońcy Mahakamu 3. |
additem(’gwint_card_mahakam4′) | Dodaje kartę Obrońcy Mahakamu 4. |
additem(’gwint_card_mahakam5′) | Dodaje kartę Obrońcy Mahakamu 5. |
additem(’gwint_card_menno’) | Dodaje kartę Menno Coehorn. |
additem(’gwint_card_milva’) | Dodaje kartę Milva. |
additem(’gwint_card_moorvran’) | Dodaje kartę Moorvran Voorhis. |
additem(’gwint_card_morteisen’) | Dodaje kartę Morteisen. |
additem(’gwint_card_mrmirror’) | Dodaje kartę Gaunter o’Dim. |
additem(’gwint_card_mrmirror_foglet’) | Dodaje kartę Gaunter o’Dim: Cień. |
additem(’gwint_card_mushroom’) | Dodaje kartę Mardroeme. |
additem(’gwint_card_natalis’) | Dodaje kartę Jan Natalis. |
additem(’gwint_card_nausicaa’) | Dodaje kartę Kawaleria Nauzicaa 1. |
additem(’gwint_card_nausicaa2′) | Dodaje kartę Kawaleria Nauzicaa 2. |
additem(’gwint_card_nausicaa3′) | Dodaje kartę Kawaleria Nauzicaa 3. |
additem(’gwint_card_nekker’) | Dodaje kartę Nekker 1. |
additem(’gwint_card_nekker2′) | Dodaje kartę Nekker 2. |
additem(’gwint_card_nekker3′) | Dodaje kartę Nekker 3. |
additem(’gwint_card_olaf’) | Dodaje kartę Olaf. |
additem(’gwint_card_olgierd’) | Dodaje kartę Olgierd von Everec. |
additem(’gwint_card_philippa’) | Dodaje kartę Philippa Eilhart. |
additem(’gwint_card_plague_maiden’) | Dodaje kartę Morowa Dziewica. |
additem(’gwint_card_poor_infantry’) | Dodaje kartę Biedna Pierdolona Piechota 1. |
additem(’gwint_card_poor_infantry2′) | Dodaje kartę Biedna Pierdolona Piechota 2. |
additem(’gwint_card_poor_infantry3′) | Dodaje kartę Biedna Pierdolona Piechota 3. |
additem(’gwint_card_puttkammer’) | Dodaje kartę Puttkammer. |
additem(’gwint_card_rain’) | Dodaje kartę Ulewny deszcz. |
additem(’gwint_card_rainfarn’) | Dodaje kartę Rainfarn. |
additem(’gwint_card_renuald’) | Dodaje kartę Renuald aep Matsen. |
additem(’gwint_card_riordain’) | Dodaje kartę Riordain. |
additem(’gwint_card_rotten’) | Dodaje kartę Zdezelowana mangonela. |
additem(’gwint_card_saskia’) | Dodaje kartę Saesenthessis. |
additem(’gwint_card_schirru’) | Dodaje kartę Schirrú. |
additem(’gwint_card_scorch’) | Dodaje kartę Pożoga. |
additem(’gwint_card_shilard’) | Dodaje kartę Shilard Fitz-Oesterlen. |
additem(’gwint_card_siege_support’) | Dodaje kartę Wsparcie oblężnicze. |
additem(’gwint_card_siege_tower’) | Dodaje kartę Wieża oblężnicza. |
additem(’gwint_card_siegfried’) | Dodaje kartę Zygfryd z Denesle. |
additem(’gwint_card_skellige_storm’) | Dodaje kartę Skelligijski sztorm. |
additem(’gwint_card_stefan’) | Dodaje kartę Stefan Skellen. |
additem(’gwint_card_stennis’) | Dodaje kartę Książę Stennis. |
additem(’gwint_card_svanrige’) | Dodaje kartę Svanrige. |
additem(’gwint_card_sweers’) | Dodaje kartę Sweers. |
additem(’gwint_card_thaler’) | Dodaje kartę Talar. |
additem(’gwint_card_tibor’) | Dodaje kartę Tibor Eggebracht. |
additem(’gwint_card_toad’) | Dodaje kartę Królewicz ropuch. |
additem(’gwint_card_toruviel’) | Dodaje kartę Toruviel. |
additem(’gwint_card_triss’) | Dodaje kartę Triss Merigold. |
additem(’gwint_card_udalryk’) | Dodaje kartę Udalryk. |
additem(’gwint_card_vanhemar’) | Dodaje kartę Vanhemar. |
additem(’gwint_card_vattier’) | Dodaje kartę Vattier de Rideaux. |
additem(’gwint_card_vernon’) | Dodaje kartę Vernon Roche. |
additem(’gwint_card_vesemir’) | Dodaje kartę Vesemir. |
additem(’gwint_card_villen’) | Dodaje kartę Villentretenmerth. |
additem(’gwint_card_vreemde’) | Dodaje kartę Vreemde. |
additem(’gwint_card_vrihedd_brigade’) | Dodaje kartę Brygada Vrihedd 1. |
additem(’gwint_card_vrihedd_brigade2′) | Dodaje kartę Brygada Vrihedd 2. |
additem(’gwint_card_vrihedd_cadet’) | Dodaje kartę Kadet Vrihedd. |
additem(’gwint_card_war_drakkar’) | Dodaje kartę Drakar wojenny. |
additem(’gwint_card_werewolf’) | Dodaje kartę Wilkołak. |
additem(’gwint_card_wyvern’) | Dodaje kartę Wiwerna. |
additem(’gwint_card_yaevinn’) | Dodaje kartę Yaevinn. |
additem(’gwint_card_yennefer’) | Dodaje kartę Yennefer z Vengerbergu. |
additem(’gwint_card_young_berserker’) | Dodaje kartę Młody berserker. |
additem(’gwint_card_young_emissary’) | Dodaje kartę Młody emisariusz 1. |
additem(’gwint_card_young_emissary2′) | Dodaje kartę Młody emisariusz 2. |
additem(’gwint_card_zerri’) | Dodaje kartę Zerrikański Ognisty Skorpion. |
additem(’gwint_card_zoltan’) | Dodaje kartę Zoltan Chivay. |
Kody do Wiedźmin 3 na przedmioty dla konia [PC]
Płotka jest świetnym kompanem na szlaku, ale jej wytrzymałość lub udźwig pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w początkowej fazie przygody. Dzięki poniższym komendom zwiększymy możliwości naszego wierzchowca.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(„Devil Saddle”) | Dodaje do ekwipunku lamentowy kropierz. |
additem(„Tourney Geralt Saddle”) | Dodaje do ekwipunku siodło rycerza Geralta z Rivii. |
additem(’Horse Saddle 6′) | Dodaje do ekwipunku ofirską kulbakę. |
additem(’Horse Saddle 5′) | Dodaje do ekwipunku siodło ofirskie. |
additem(’DLC14 Skellige HorseSaddle’) | Dodaje do ekwipunku siodło z Undvik. |
additem(’Horse Saddle 4′) | Dodaje do ekwipunku siodło zerrikańskie. |
additem(’Toussaint horsebag’) | Dodaje do ekwipunku juki z Beauclair. |
additem(’Ofir Horse Bag’) | Dodaje do ekwipunku juki ofirskie. |
additem(’DLC14 Skellige HorseBag’) | Dodaje do ekwipunku juki z Undvik. |
additem(’Horse Bag 3′) | Dodaje do ekwipunku juki zerrikańskie. |
additem(’Toussaint horse blinders 3′) | Dodaje do ekwipunku klapy z Beauclair. |
additem(’Ofir Horse Blinders’) | Dodaje do ekwipunku klapy ofirskie. |
additem(’DLC14 Skellige HorseBlinders’) | Dodaje do ekwipunku klapy z Undvik. |
additem(’Horse Blinder 3′) | Dodaje do ekwipunku klapy zerrikańskie . |
additem(’mh306_dao_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum z żywiołaka ziemi. |
additem(’camm_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum za misję „Rycerz do wynajęcia”. |
additem(’mq7018_basilisk_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum z ostatniego bazyliszka. |
additem(’mh203_water_hag_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum z baby wodnej. |
additem(’q603_sharley_trophy’) | Dodaje do ekwipunku zakonserwowane trofeum z szarleja. |
additem(’mq7002_spriggan_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum z grotnika. |
additem(’mq7017_zmora_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum ze zmory. |
additem(’q602_pig_contest_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum świniopasa. |
Kody do Wiedźmin 3 na obrazy i dekoracje do Corvo Bianco [PC]
W dodatku Krew i Wino wiedźmin Geralt może zostać właścicielem zabytkowej posiadłości Corvo Bianco. Jeśli chcemy zdobyć wszystkie dekoracje bez żmudnych poszukiwań warto skorzystać z poniższych kodów.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’mq7024_gen_painting_landscape_a’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Wieże Aretuzy o zachodzie słońca”. |
additem(’mq7024_gen_painting_landscape_b’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Ruiny starego fortu”. |
additem(’mq7024_gen_painting_landscape_c’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Żniwa w Białym Sadzie”. |
additem(’mq7024_gen_painting_landscape_d’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Chata zielarki”. |
additem(’mq7024_gen_painting_portrait_a’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Van Rogh – autoportret”. |
additem(’mq7024_gen_painting_portrait_b’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Garibaldi Hagan, 1224”. |
additem(’mq7024_gen_painting_portrait_c’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Ruda niewiasta na czarnym tle”. |
additem(’mq7024_mandragora_painting_02′) | Dodaje do ekwipunku obraz „Poczęcie Edwarda, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_mandragora_painting_03′) | Dodaje do ekwipunku obraz „Pierwsze kroki Matyldy, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_mandragora_painting_04′) | Dodaje do ekwipunku obraz „Narodziny Ludwika, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_palace_painting’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Pałac w Beauclair”. |
additem(’mq7024_painting_battlefield’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Bitwa pod Anghiari – 1206, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_painting_harbour’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Korab wychodzący z portu – 1220, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_painting_merchantwithpearl’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Kupiec korzenny – 1212, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_painting_prologue_village’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Et in Kovir Ego -N. Boussin, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_painting_stilllife’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Martwa natura – J. de Varvari, 1222, reprodukcja”. |
additem(’mq7024_painting_knight_on_horse’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Rycerz powracający z wyprawy”. |
additem(’mq7024_painting_ciri_portrait’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Cirilla Fiona Elen Riannon, królowa Cintry”. |
additem(’mq7024_painting_emhyr_portrait’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Emhyr var Emreis, cesarz Nilfgaardu”. |
additem(’mq7024_painting_novigrad_dandelion’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Julian Alfred Pankratz, wicehrabia de Lettenhove”. |
additem(’q705_pinup_poster’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Więzienny plakat”. |
additem(’sq703_safari_picture’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Biały Wilk pędzla hrabiego Beledala”. |
additem(’q603_auctioned_painting’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Gwieździsta noc nad Pontarem”. |
additem(’q305_painting_of_hemmelfart’) | Dodaje do ekwipunku obraz przedstawiający Hierarchę Hemmelfarta. |
additem(’mq7009_painting_pose1′) | Dodaje do ekwipunku obraz „Portret Geralta”. |
additem(’mq7009_painting_pose1_grif’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Portret Geralta”. |
additem(’mq7009_painting_pose2′) | Dodaje do ekwipunku obraz „Portret Geralta”. |
additem(’mq7009_painting_pose2_grif’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Portret Geralta”. |
additem(’mq7009_painting_pose3′) | Dodaje do ekwipunku obraz „Portret Geralta”. |
additem(’mq7009_painting_pose3_grif’) | Dodaje do ekwipunku obraz „Portret Geralta”. |
additem(’mq7007_elven_shield’) | Dodaje do ekwipunku zabytkową elfią tarczę. |
additem(’sq701_geralt_shield’) | Dodaje do ekwipunku tarczę rycerza Geralta z Rivii. |
additem(’sq701_ravix_shield’) | Dodaje do ekwipunku tarczę Ravixa z Czteroroga. |
additem(’ff701_fist_fight_trophy’) | Dodaje do ekwipunku trofeum za zwycięstwo w turnieju pięściarskim. |
additem(’cg700_gwent_statue’) | Dodaje do ekwipunku Puchar Zwycięzcy. |
additem(’q702_marlena_dowry’) | Dodaje do ekwipunku statuetkę złoty radosny kijek. |
Kody do Wiedźmin 3 na maski [PC]
Jeśli planujemy wziąć udział w balu Vegelbudów z przytupem, świetnym rozwiązaniem będą poniższe kody na maski dla Geralta.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Geralt mask 01′) | Dodaje maskę wilka. |
additem(’Geralt mask 02′) | Dodaje maskę arlekina. |
additem(’Geralt mask 03′) | Dodaje maskę ptaka. |
additem(’q704_vampire_mask’) | Dodaje maskę z Hen Gaidth. |
additem(’q702_vampire_mask’) | Dodaje maskę z Tesham Mutna. |
additem(’mq0004_thalers_monocle_wearable’) | Dodaje stłuczony monokl. |
additem(’Dijkstra mask’) | Dodaje maskę Dijkstry. |
additem(’Voorhis mask’) | Dodaje maskę generała Voorhisa. |
additem(’q603_magister_glasses’) | Dodaje okulary Magistra. |
additem(’q602_donkey_ears’) | Dodaje ośle uszy. |
additem(’Concealment Kit’) | Dodaje zestaw maskujący. |
additem(’q603_emhyr_mask’) | Dodaje maskę Emhyra var Emreisa. |
additem(’q603_foltest_mask’) | Dodaje maskę króla Foltesta. |
additem(’q603_henselt_mask’) | Dodaje maskę króla Henselta. |
additem(’q603_radovid_mask’) | Dodaje maskę króla Radowida V. |
additem(’mq7007_elven_mask’) | Dodaje maskę ceremonialną. |
additem(’sq701_item_wearable_feather’) | Dodaje pióro od Vivienne. |
additem(’q701_hare_mask’) | Dodaje maskę zająca. |
additem(’Only Geralt mandragora mask’) | Dodaje maskę Mandragory. |
additem(’sq701_victory_laurels’) | Dodaje laur zwycięzcy turnieju. |
Kody do Wiedźmin 3 na barwniki [PC]
Jeśli chcemy pomalować pancerz, ale nie mamy jeszcze dostępu do kupców z Toussaint, warto skorzystać z kodów na barwniki do zbroi.
Komenda | Działanie |
---|---|
additem(’Dye Black’) | Dodaje do ekwipunku czarny barwnik. |
additem(’Dye White’) | Dodaje do ekwipunku biały barwnik. |
additem(’Dye Gray’) | Dodaje do ekwipunku szary barwnik. |
additem(’Dye Turquoise’) | Dodaje do ekwipunku turkusowy barwnik. |
additem(’Dye Brown’) | Dodaje do ekwipunku brązowy barwnik. |
additem(’Dye Green’) | Dodaje do ekwipunku zielony barwnik. |
additem(’Dye Red’) | Dodaje do ekwipunku czerwony barwnik. |
additem(’Dye Blue’) | Dodaje do ekwipunku niebieski barwnik. |
additem(’Dye Orange’) | Dodaje do ekwipunku pomarańczowy. |
additem(’Dye Yellow’) | Dodaje do ekwipunku żółty barwnik. |
additem(’Dye Pink’) | Dodaje do ekwipunku różowy barwnik. |
Kody do Wiedźmin 3 na pogodę [PC]
Pogoda na szlaku nie dopisuje? Idealnym rozwiązaniem takiej sytuacji są poniższe komendy, które pozwolą zmienić warunki atmosferyczne wedle uznania.
Komenda | Działanie |
---|---|
makeitrain | Aktywuje burzę w dowolnym miejscu mapy. |
stoprain | Aktywuje ładną pogodę w dowolnym miejscu mapy. |
changeweather(WT_Light_Clouds) | Aktywuje lekkie zachmurzenie w Novigradzie, Velen, Białym Sadzie, Kaer Morhen lub Toussaint. |
changeweather(WT_Mid_Clouds) | Aktywuje średnie zachmurzenie w Novigradzie, Velen, Białym Sadzie, Kaer Morhen, Skellige lub Toussaint. |
changeweather(WT_Heavy_Clouds) | Aktywuje duże zachmurzenie w Novigradzie, Velen, Białym Sadzie, Kaer Morhen lub Skellige. |
changeweather(WT_Heavy_Clouds_Dark) | Aktywuje ciemne zachmurzenie i lekkie opady deszczu w Novigradzie, Velen, Kaer Morhen lub Skellige. |
changeweather(WT_Snow) | Aktywuje opady śniegu w Novigradzie, Velen lub Toussaint. |
changeweather(WT_Blizzard) | Aktywuje opady sniegu na Skellige lub w Kaer Morhen. |
Inne kody do Wiedźmina 3 [PC]
Pozostałe komendy do Wiedźmin 3 umożliwiają wstrzymanie rozgrywki, zmianę rytmu dobowego lub dodanie brakujących wpisów w leksykonie.
Komenda | Działanie |
---|---|
testpause | Pauzuje grę. |
testunpause | Wznawawia grę. |
dlgshow | Wyłącza interfejs HUD. Aby przywrócić domyślną wartość należy wpisać komendę dlghide. |
TM(liczba) | Zmienia prędkość, z jaką upływa czas w grze. Np TM(0.5) spowolni czas o połowę, a TM(2) przyspieszy go dwukrotnie. Aby całkowicie zatrzymać rytm dobowy należy wpisać mnożnik 0, natomiast 1 przywróci domyślną wartość. |
settime(Dzień,Godzina,Minuta,Sekunda) | Ustawia konkretny czas w grze liczony od momentu rozpoczęcia kampanii fabularnej. Np. settime(5,12) zmieni datę na 5 z kolei dzień i 12 godzinę. |
activateAllGlossaryBeastiary | Dodaje wszystkie wpisy w besiariuszu. |
activateAllGlossaryCharacters | Dodaje wszystkie wpisy o postaciach w glosariuszu. |
Kody do Wiedźmin 3 – podsumowanie
Przedstawione komendy z pewnością okażą się przydatne nawet jeśli nie chcemy oszukiwać. Na liście znajdziemy między innymi modyfikatory pogody, opcję rozpoczęcia Gwinta w każdej chwili, czy chociażby różne style fryzury dla Geralta.
Przykrą wiadomością jest fakt, że kody do Wiedźmin 3 na Xbox One i Xbox Series X|S, a także PS4 lub PS5 nie są oficjalnie obsługiwane. Na szczęście dzięki funkcji cross-progression, o której wspomnieliśmy na początku artykułu, mamy możliwość wykorzystania komend również na platformach „Zielonych” i „Niebieskich”.
Przeczytaj też: Kody do GTA Vice City
Co sądzicie o rozgrywce z wykorzystaniem cheatów? Macie swoje ulubione polecenia, czy może dopiero zaczynacie opowieść o Białym Wilku z Kaer Morhen? Koniecznie dajcie nam o tym znać w komentarzach!
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.