PlayStation dysponuje jeszcze umową marketingową z Activision, która dotyczy promocji Call of Duty. Jak się okazało, Bobby Kotick zaproponował „Niebieskim” jej przedłużenie, ale oferta ta została odrzucona przez Jima Ryana. O sytuacji dowiedzieliśmy się z dokumentacji Microsoftu.
Activision oferowało PlayStation przedłużenie umowy marketingowej na Call of Duty. Jim Ryan odrzucił propozycję
Przypomnijmy, że Sony dysponuje jeszcze obowiązującą umową z Activision na marketing Call of Duty. Producenci serii chcieli ją przedłużyć na kolejne po 2024 roku lata – nawet pomimo trwającego procesu fuzji z Microsoftem – ale oferta ta spotkała się z chłodnym przyjęciem Jima Ryana.
Szef PlayStation liczył bowiem, że regulatorzy „zrobią swoje i zablokują” porozumienie Microsoftu i Activision Blizzard. Swoją drogą to nadal może się wydarzyć, bo w tej kwestii wciąż czekamy na finalne decyzje organizacji antymonopolowych z USA oraz Wielkiej Brytanii.
Z drugiej strony może też stać się tak, że przejęcie Activision Blizzard dojdzie do skutku. W tym przypadku oznaczałoby to najgorszy scenariusz dla Sony, które zasadniczo taką postawą znacznie pogorszyłoby swoją pozycję negocjacyjną.
Zobacz też: Zewnętrzna karta graficzna
- Sprawdź aktualne ceny Call Of Duty: Modern Warfare 2 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Call Of Duty: Modern Warfare 2 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Call Of Duty: Modern Warfare 2 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Jeżeli chodzi natomiast o samą konsolidację Xboxa z Activision, jej procedowanie prawdopodobnie potrwa jeszcze jakiś czas. Ostatnio CMA zdecydowało, że potrzebuje więcej czasu na przeanalizowanie całej sprawy.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.