Co jest jedną z najdziwniejszych rzeczy, jakie od lat spotkały markę Call of Duty? Można by wskazywać naprawdę wiele, ale wielu zgodzi się ze stwierdzeniem, że czymś takim było zaangażowanie innych IP Activision w tę produkcję, w efekcie czego Lilith i Inarius z Diablo 4 biegali po mapach z CoD-ów z karabinami. Widocznie Ubisoft dostrzega w tym pewien potencjał i zamierza wprowadzić podobne rozwiązania do XDefiant.
Ubisoft chce stworzyć z XDefiant swoisty HUB promocyjny dla wielu swoich IP
Wedle informacji, jakie zaczęły w ostatnim czasie pojawiać się na Twitterze/X do XDefiant trafić może całkiem sporo nowej zawartości, wśród której znajdą się nowe frakcje. Ta ostatnia część zasługuje na większość uwagi, bo mowa o grupach bazujących na takich pozycjach jak Far Cry, Rainbow Six, Ghost Recon oraz… Assassin’s Creed.
O ile trzy pierwsze są względnie zrozumiałe i dałoby się je wpasować w ogólną stylistykę gry, tak marka o skrytobójcach, którzy biegają po mapach z karabinami, pasuje jak — nie przymierzając — kwiatek do kożucha. Z drugiej strony jest to ciekawy (choć bardzo osobliwy) sposób na promowanie swoich największych marek i docieranie do jeszcze większego grona odbiorców.
Z danych, które trafiły do sieci, wynika też, że do XDefiant trafi całkiem sporo nowej zawartości w formie trybów gry, broni. Wszystkie te nowości powinny trafiać do tego FPS-a w formie sezonów, które powinny być wydawane cyklicznie co trzy miesiące. Przynajmniej takie plany ma Ubisoft na pierwszy rok obecności swojej produkcji na rynku.
Czy wszystko to będzie w stanie nie tylko przekonać, ale też utrzymać graczy przy XDefiant? To się dopiero okaże, jednak na papierze ta gra będzie miała wszystko, aby odnieść sukces. Łaska odbiorców jednak na „pstrym koniu jeździ” i z planów tych może ostatecznie nic nie wyjść.
Źródło: VGC
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.