Do premiery Battlefielda 6 pozostało już mniej niż 1,5 miesiąca, a o grze pojawia się coraz więcej informacji. Jedna z wieści na temat produkcji mówi o tym, że tytuł nie otrzyma wsparcia technologii Ray Tracing na premierę. Twórcy nadchodzącej pozycji mówią o tym, dlaczego podjęli taką decyzję.
Twórcy postanowili zrezygnować z Ray Tracingu w Battlefieldzie 6
Christian Buhl, reżyser techniczny pracujący przy Battlefield 6, podczas jednego z wywiadów zdradził, że gra będzie pozbawiona Ray Tracingu. Twórcy zdecydowali się nie implementować tej technologii po to, aby zapewnić jak najlepszą wydajność nadchodzącej gry.
Nie, nie będziemy korzystać z ray tracingu w momencie premiery gry i nie mamy żadnych planów w najbliższej przyszłości.
Chcieliśmy skupić się na wydajności. Chcieliśmy mieć pewność, że wszystkie nasze wysiłki zostaną skoncentrowane na zoptymalizowaniu gry pod kątem domyślnych ustawień i użytkowników.
Wcześnie podjęliśmy decyzję, że po prostu nie będziemy korzystać z ray tracingu, i, powtórzę, chodziło głównie o to, abyśmy mogli skupić się na zapewnieniu wydajności dla wszystkich innych.
Christian Buhl, reżyser techniczny w Ripple Effect
- Sprawdź aktualne ceny Battlefield 2042 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Battlefield 2042 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Battlefield 2042 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Nie jest jasne, czy funkcja Ray Tracingu zostanie dodana w aktualizacji Battlefielda 6. Wiadomo jedynie, że graficzni puryści mogą poczuć się zawiedzeni faktem braku owej technologii na premierę gry. Mimo tego warto odnotować, że BF6 mimo braku technologii śledzenia promieni prezentuje się naprawdę świetnie i z pewnością będzie prezentować wysoki poziom graficzny.
Źródło: Insider Gaming
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.