Borderlands 4 był jedną z większych niespodzianek minionych targów Gamescom 2024. Produkcja otrzymała pierwszy teaser, oraz wstępny termin premiery przypadający na 2025 rok. Teraz z kolei twórcy zdradzili nieco szczegółów dotyczących podejścia do tworzenia czwartej części serii.
Borderlands 4 ma zapewnić odpowiednią głębię
Podczas wystąpienia na imprezie PAX West, twórcy Borderlands 4 rzucili nieco światła na swoją nadchodzącą produkcję. Tytuł ma skupić się na elementach RPG, przy czym mają one za zadanie zapewnić grze odpowiednią głębię, oraz złożoność.
Myślę, że aspekty RPG naszej gry są bardzo ważne, podobnie jak nasza strona pierwszoosobowa, gdzie zawsze staramy się rozwijać i dodawać głębi. To samo robimy to po stronie RPG, ale nie chcemy tego robić kosztem złożoności. Zawsze patrzę na nasze postacie i próbuję zrozumieć, ile zarządzania może mieć miejsce, gdy naciskasz przycisk umiejętności. Czy to po prostu wystrzel i zapomnij? To świetnie – to prosty zwrot z inwestycji. Czy aby jednak uzyskać jak najwięcej wartości z tej postaci, może trzeba lepiej zarządzać swoimi umiejętnościami?
Graeme Timmins, dyrektor kreatywny Borderlands 4
- Sprawdź aktualne ceny Borderlands 3 w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Borderlands 3 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Borderlands 3 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Borderlands 3 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Jak widać, Gearbox Software przy produkcji czwartej części Borderlands skupia się na złożoności, oraz głębi bohaterów. Można więc liczyć na rozwinięcie aspektów RPG produkcji, dotyczących także rozwoju postaci. Póki co jednak są to jedynie suche zapewnienia, a na konkrety trzeba jeszcze poczekać.
Źródło: GamesRadar+
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.