Sony już od jakiegoś czasu oferuje graczom na PC gry od PlayStation Studios w ramach akcji promowania swojej twórczości na innych platformach. Da się jednak zauważyć, że ostatnio wydawane w ten sposób produkcje raczej nie zdobywają zbyt dużego rozgłosu, a w zasadzie wręcz jest on marginalny. Tym bardziej dziwić może aktualna sytuacja Spider-Mana 2, który zadebiutuje już jutro.
Sony nie chce promować portu Spider-Man 2 na PC
Premiera Spider-Man 2 na PC zaplanowana została dokładnie na 30 stycznia 2025 roku, a więc za około 24 godziny od momentu publikacji tego newsa. Okazuje się jednak, że o debiucie tym zapomnieli chyba prawie wszyscy, w tym samo Sony oraz Nixxes. O czym dokładnie mowa?
Do tej pory nie doczekaliśmy się żadnej konkretnej kampanii marketingowej i w zasadzie to świadomość graczy w związku z tą premierą może być naprawdę bardzo, ale to bardzo mała. Co prawda wedle danych SteamDB gra znajduje się na 38. miejscu najchętniej wishlistowanych gier, niemniej jednak nadal nie jest to rezultat, który zadowoliłby kogoś, kto wydaje jedną z droższych gier ostatnich lat.
O pewnej skali kuriozum niech świadczy fakt, że jesteśmy dosłownie na dzień przed premierą gry i do dziś nie doczekaliśmy się ujawnienia wymagań sprzętowych na PC. Zainteresowani nie wiedzą nawet, w jakiej rozdzielczości i wydajności będą mogli zagrać. Jest to wręcz niebywałe.
- Sprawdź aktualne ceny Spider-Man 2 Na PC w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Spider-Man 2 Na PC w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Spider-Man 2 Na PC w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Jaki jest powód takiego zaniedbania ze strony Sony i Niexxes? Ciężko to jakkolwiek sensownie wyjaśnić, ale nawet jeśli dziś firmy wreszcie coś ruszą w tej materii, to jest już trochę za późno….
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.