W miniony piątek doczekaliśmy się premiery Call of Duty Black Ops 6, czyli kolejnej odsłony corocznego cyklu FPS-ów od Activision. Debiut ten był jednak na swój sposób wyjątkowy, bo jest to pierwszy tytuł spod tego szyldu, który trafił od samego początku do abonamentu Xbox Game Pass. Fakt ten okazał się całkiem istotny, co zresztą widać po liczbach, które tytuł ten generuje.
Call of Duty Black Ops 6 generuje ogromne zainteresowanie
Według danych dostarczanych przez dostawców internetu na terenie Wielkiej Brytanii wynika, że Call of Duty Black Ops 6 wygenerowało największy ruch w historii produkcji debiutujących w tamtym kraju. Mowa więc o wyjątkowym rekordzie, którego raczej mało kto się spodziewał albo w ogóle myślał o czymś takim. Firmy podały, że odnotowano wzrost o dokładnie 144% w stosunku do poprzedniego tygodnia.
Jakkolwiek by na to nie patrzeć, tak jest to coś wręcz niesamowitego, ale duża w tym zasługa działań samego Microsoftu. W końcu nie bez znaczenia okazało się tutaj dodanie gry do abonamentu Xbox Game Pass, co sprawiło, że jeszcze więcej odbiorców zostało zachęconych do sprawdzenia, co w tym roku Activision przygotowało.
To już ostatni moment, aby kupić subskrypcję Xbox Game Pass Ultimate nawet 80% taniej! Nie ma czasu do stracenia, dlatego jeżeli chcesz skorzystać z OKAZJI ROKU, zanim wygaśnie, wybierz jeden z naszych poradników (poniżej) i postępuj zgodnie z przedstawionymi tam instrukcjami.
- 3 lata Xbox Game Pass Ultimate za 700 zł (szczególnie polecamy – 1964 zł rabatu ❤️)
- 30 miesięcy Xbox Game Pass Ultimate za 550 zł (szczególnie polecamy – 1670 zł rabatu ❤️)
- 600 dni (20 miesięcy) Xbox Game Pass Ultimate za 300 zł (szczególnie polecamy – 1180 zł rabatu ❤️)
- Przedłużenie Xbox Game Pass Ultimate 68% taniej dla AKTUALNYCH UŻYTKOWNIKÓW (szczególnie polecamy ❤️)
- 420 dni (14 miesięcy) Xbox Game Pass Ultimate za 220 zł (816 zł rabatu)
- 180 dni (6 miesięcy) Xbox Game Pass Ultimate za 130 zł (314 zł rabatu)
Co tu dużo mówić – radzimy się spieszyć. Ceny idą w górę z dnia na dzień, więc sama okazja może przestać być „okazją” w każdej chwili.
Wychodzi więc na to, że strategia obrana przez giganta z Redmond się sprawdza bardzo, ale to bardzo dobrze. Pozostaje jednak pytanie, czy firmie takie decyzje zwracają się pod względem finansowym. Zapewne tego dowiemy się przy okazji kolejnego raportu finansowego przedsiębiorstwa. Na razie pozostaje nam cieszyć się z tego, jak dobrze ów Call of Duty Black Ops 6 radzi sobie pod względem zainteresowania.
Źródło: Twitter: HazzadorGamin
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.