CEO Avalanche Studios: „Xbox Game Pass jest dla nas naprawdę świetny”

Just Cause 4

CEO Avalanche Studios, czyli zespołu mającego na swoim koncie m.in. Mad Maxa i serię Just Cause, udzielił wywiadu serwisowi Gamesindustry, w którym powiedział co nieco o współpracy z Microsoftem i o tym, jak w ich przypadku sprawdza się Xbox Game Pass. Mężczyzna ma bardzo dobre zdanie zarówno o firmie z Redmont, jak i jej usłudze.

Avalanche Studios o Xbox Game Pass i współpracy z Microsoftem

Mad Max
Mad Max

Dyrektor generalny Avalanche Studios, Pim Holfve, w najnowszym wywiadzie dla Gamesindustry skupił się na współpracy z Microsoftem i subskrypcji Xbox Game Pass. Mężczyzna wyraźnie dał do zrozumienia, że abonament Amerykanów sprawdza się w ich przypadku naprawdę świetnie, co sprawiło, że całe studio zaczęło postrzegać Xboxa jako znacznie ważniejszą platformę niż przedtem.

Holfve przytoczył przykład theHunter: Call of the Wild, czyli tytułu, którego Avalanche jest wydawcą. Mimo że gra ma już 4 lata, to wciąż cieszy się sporą popularnością – na serwerach każdego miesiąca bawi się około miliona graczy. Sporą część tych osób pozyskano właśnie dzięki usłudze Xbox Game Pass.

Game Pass jest dla nas naprawdę świetny, szczególnie jeśli weźmiemy na warsztat nasz samodzielnie wydany tytuł. theHunter: Call of the Wild pomógł nam udowodnić nasz model usług, a Xbox Game Pass okazał się fantastyczny, ponieważ dzięki niemu mogliśmy dotrzeć do znacznie większej liczby graczy. Usługa Microsoftu to świetny sposób, aby ludzie mogli przetestować grę (TheHunter: Call of the Wild), a ponieważ mamy tak ogromny katalog dodatków do tego tytułu – ponad 20 DLC – to wspaniały sposób, by zachęcić ludzi, zaangażować ich i pokazać, że to świetna gra. Wtedy gracze są kuszeni, by kupić więcej. Ten model biznesowy naprawdę działa na naszą korzyść.

Pim Holfve, CEO Avalanche Studios

Pim wspomniał też o obecnej współpracy Avalanche z Microsoftem nad grą Contraband. Mężczyzna przyznał, że połączenie sił z Xboxem przy tym tytule ma wiele sensu ze względu na jego „wielkość”.

Mieliśmy świetne relacje z firmą Microsoft, a praca jako first-party jest naprawdę intrygująca, widząc, co to właściwie oznacza w kontekście wsparcia i zbliżenia się do sprzętu. To dla nas nowy rodzaj partnerstwa. Mieliśmy fantastyczne współprace ze Square Enix, Bethesdą i Warner Bros, ale to nie to samo, co first-party.

Pim Holfve, CEO Avalanche Studios

Data premiery Contraband nie jest jeszcze znana. Gra zostanie wydana przez Xbox Game Studios i będzie dostępna wyłącznie na konsolach Xbox Series X|S i komputerach PC. Subskrybenci Xbox Game Pass zagrają w nią pierwszego dnia.

Dyskusja na temat wpisu