Dzięki dostępowi do świetnego narzędzia, jakim jest RTX Remix starsze, ale nadal kultowe gry są w stanie zyskiwać nowe życie. Wczoraj informowaliśmy o fanowskim projekcie, który uwspółcześnia nieco Maxa Payne’a właśnie dzięki temu rozwiązaniu. Tym razem mowa o kultowym RPG-u z uniwersum Might and Magic, a dokładniej Dark Messiah.
Dark Messiah of Might and Magic z RTX Remix wygląda niekiedy obłędnie dobrze
Mod dodający RTX Remix do Dark Messiah of Might and Magic to efekt prac grupy wiltOs Technologies, którego celem jest dodanie do produkcji z 2006 roku (tak, takie gry już są retro) nieco współczesnego sznytu. Podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju modów, poprawie nie uległa tylko kwestia oświetlenia, ale także tekstury, które są o wiele bardziej wyraziste.
Autorzy tego projektu zdradzili, że na potrzeby tego projektu musieli oni sprawić, by gra zadziałała ze starszym API, a mianowicie DirectX 7 (domyślnie gra korzysta z DirectX 9). Dzięki temu udało im się lepiej wpłynąć na odbicia tworzone przez Path Tracing.
Efekty tego są imponujące, bo leciwy Dark Messiah od Might and Magic prezentuje się na ujęciach bardzo dobrze. Poza ulepszonym oświetleniem wrażenie może robić ulepszone filtrowanie anizotropowe, które nadaje teksturom podłoża jeszcze więcej głębi.
Obecnie modyfikacja RTX Remix do Dark Messiah nie ma konkretnego terminu premiery, ale pewna grupa zyskała dostęp do beta-testów i trochę z nią eksperymentowała. Wiele wskazuje na to, że kolejne tygodnie przyniosą więcej informacji i szczegółów na temat tego projektu.
Źródło: Moddb
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.