Darmowe 5 dni PS Plus dla subskrybentów dotkniętych awarią PSN. Sony zaczęło przyznawać zadośćuczynienia

PS Plus

Na początku lutego bieżącego roku Sony Interactive Entertainment zmagało się z globalną awarią PlayStation Network, która sparaliżowała sieciową infrastrukturę Japończyków na dobę. Po rozwiązaniu problemów z PSN korporacja z siedzibą w Tokio poinformowała, że subskrybenci PS Plus, których dotknęła wspomniana awaria, w ramach rekompensaty otrzymają dodatkowe 5 dni abonamentu. Zgodnie z zapowiedzią Sony Interactive Entertainment rozpoczęło przedłużanie graczom PlayStation Plus.

Darmowe 5 dni PS Plus w ramach rekompensaty

PlayStation Network
PlayStation Network

Posiadacze PlayStation Plus zaczynają zgłaszać, że ich subskrypcja została przedłużona o 5 dni. Aby rekompensata trafiła na konto, nie trzeba wykonywać żadnych czynności. Cały proces jest automatyczny.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Jak sprawdzić, czy zadośćuczynienie zostało przyznane? To proste! W sklepie PS Store wystarczy kliknąć trzy kropki, które znajdują się w prawym górnym rogu, a następnie wejść w zakładkę „Subskrypcje” i porównać datę ważności z datą zakupu. Jeżeli ważność jest dłuższa o 5 dni, to wszystko się zgadza.

Co ważne – możliwe, że jeszcze nie każdemu poszkodowanemu wydłużono PS Plus, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość. W razie problemów można skontaktować się z obsługą klienta PlayStation.

Źródło: Push Square

O autorze
Oskar Wojewódka
Redaktor działu Newsy

Gra praktycznie od urodzenia. Przygodę z wirtualnym światem rozpoczynał od lądowania w Normandii w Brothers in Arms: Road to Hill 30. Po dziś dzień pamięta ten moment. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
OSTATNIA SZANSA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.