Kilka dni temu twórcy Evil West podzielili się szczegółami na temat rozdzielczości i płynności animacji na poszczególnych konsolach. Okazało się, że na Xbox Series S gra będzie działać wyłącznie w 30 klatkach na sekundę. Tomasz Gop – główny producent – w rozmowie z niemieckim serwisem niemieckiemu serwisowi Xbox Dynasty postanowił natomiast wyjaśnić, dlaczego deweloperzy podjęli taką decyzję.
Evil West będzie działać tylko w 30 FPS na Xbox Series S, by zapewnić stabilną liczbę klatek na sekundę
W pierwszej kolejności Gop został zapytany, czy konsola Xbox Series S „negatywnie wpływa na obecną generację”. Przedstawiciel studia Flying Wild Hog nie zgodził się z tym stwierdzeniem. Następnie wyjaśnił, że Microsoft nie zmusza twórców do „tworzenia gier na Xbox Series X z identyczną oprawą, jak na Xbox Series S”, dlatego też wspomniany sprzęt nie ogranicza deweloperów.
Dlaczego natomiast Evil West zaoferuje rozgrywkę wyłącznie w 30 FPS-ach na Xbox Series S? Tomasz Gop przyznał, że na tańszej konsoli dziewiątej generacji Microsoftu, płynność animacji nadchodzącej produkcji studia Flying Wild Hog w niektórych przypadkach spadała poniżej 60 klatek na sekundę, dlatego też twórcy zdecydowali, że lepszym rozwiązaniem będzie rozgrywka w „idealnie stabilnych 30 FPS-ach”.
Zobacz też: Jaki telewizor wybrać
Evil West zadebiutuje na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S już 22 listopada, czyli w najbliższy wtorek. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy czekacie na nową produkcję studia Flying Wild Hog.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.