Pełne odświeżenie kultowego Final Fantasy VII okazało się dla Square Enix tak ogromnym przedsięwzięciem, że deweloperzy zdecydowali się na podzielenie gry na trzy części. Okazuje się, że gdyby studio zdecydowało się na odświeżenie kolejnej klasycznej odsłony serii, to mogłoby spotkać się z tym samym problemem. Tak przynajmniej twierdzi reżyser czternastej i szesnastej odsłony serii.
Reżyser Final Fantasy XVI o trudnościach, jakie stoją przed Square Enix
W internecie co raz pojawiają się kolejne plotki o tym, jakoby Square Enix planowało pełne odświeżenie dziewiątej odsłony serii Final Fantasy. Na temat owego przedsięwzięcia postanowił wypowiedzieć się Naoki Yoshida, znany także jako Yoshi-P. Reżyser FFXIV i FFXVI sugeruje, że zawartość starszych odsłon serii jest tak ogromna, że ciężko byłoby wydać kolejny remake bez rozbijania go na mniejsze części.
Naoki Yoshida zdradził także, że gdyby od niego zależało, która kolejna gra z serii miałaby otrzymać odświeżenie, to postawiłby on na Final Fantasy III. Jest on jednak świadomy tego, że fani wręcz domagają się, aby odnowić dziewiątą część serii.
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Rebirth w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Rebirth w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Rebirth w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Final Fantasy VII Rebirth w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Remake Final Fantasy IX jest na ustach graczy już od dłuższego czasu. Ponadto w sieci co jakiś czas pojawiają się kolejne przecieki na temat tej produkcji. Póki co jednakże Square Enix niczego oficjalnie nie ogłosiło, a patrząc na ostatnie problemy nowszych części serii z osiągnięciem założonych celów sprzedaży, całkiem możliwe, że projekt został wstrzymany.
Źródło: WCCF Tech
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.