Final Fantasy VII Rebirth z kolejną akcją marketingową. Popularna dzielnica Tokio stanęła w płomieniach

Final Fantasy VII Sephiroth

Już jutro odbędzie się premiera mocno wyczekiwanej drugiej części odświeżonego Final Fantasy VII. Z tej okazji Sony oraz Square-Enix rozpędzili kampanię reklamową na dobre. Niedawno informowaliśmy o billboardzie zrobionym z padów DualSense, który reklamuje grę w Wielkiej Brytanii. Teraz z kolei, akcja marketingowa FFVII Rebirth miała miejsce w Tokio, a konkretniej w słynnej dzielnicy Shibuya.

Final Fantasy VII Rebirth z widowiskową akcją marketingową w centrum Tokio

Kampania reklamowa Final Fantasy VII Rebirth w Tokio

Square-Enix postanowiło przeprowadzić akcję marketingową w dzielnicy Shibuya w stolicy Japonii. W pewnym momencie większość ekranów reklamowych w tym miejscu wyświetliła słynną scenę przedstawiającą Sephirotha stojącego w płomieniach. Po scenie pojawiło się logo Final Fantasy VII Rebirth oraz data premiery gry.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Tego typu wydarzenie, nazywane jest przejęciem billboardów i jest to zabieg dosyć często stosowany, aby wywołać rozgłos wokół reklamowanego produktu. Podobne akcje można zaobserwować nie tylko w Tokio, ale na przykład także na Times Square w Nowym Jorku.

Dzielnica Shibuya w Tokio znana jest z tego, że w jej obrębie znajduje się mnóstwo billboardów, które wyświetlają reklamy. Jest to jedno z najbardziej popularnych miejsc w stolicy Japonii, więc z pewnością kampania reklamowa polegająca na nagłym wyświetleniu tego samego na wszystkich ekranach zwraca na siebie uwagę.

Final Fantasy VII Rebirth zadebiutuje już jutro, 29 lutego 2024 roku. Z pozycją zapoznali się już recenzenci, którzy jednogłośnie zachwalają najnowszą produkcję Square Enix. Chętni gracze natomiast muszą jeszcze chwilę wytrzymać

A Wy planujecie zakup Final Fantasy VII Rebirth? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: Tech Raptor

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Zastanawiasz się nad zakupem subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate? Skorzystaj z naszych poradników i oszczędź nawet 80% ceny!

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
Okazja na Black Friday już jest!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.