Final Fantasy VII Rebirth z kolejną akcją marketingową. Popularna dzielnica Tokio stanęła w płomieniach

Final Fantasy VII Sephiroth

Już jutro odbędzie się premiera mocno wyczekiwanej drugiej części odświeżonego Final Fantasy VII. Z tej okazji Sony oraz Square-Enix rozpędzili kampanię reklamową na dobre. Niedawno informowaliśmy o billboardzie zrobionym z padów DualSense, który reklamuje grę w Wielkiej Brytanii. Teraz z kolei, akcja marketingowa FFVII Rebirth miała miejsce w Tokio, a konkretniej w słynnej dzielnicy Shibuya.

Final Fantasy VII Rebirth z widowiskową akcją marketingową w centrum Tokio

Kampania reklamowa Final Fantasy VII Rebirth w Tokio

Square-Enix postanowiło przeprowadzić akcję marketingową w dzielnicy Shibuya w stolicy Japonii. W pewnym momencie większość ekranów reklamowych w tym miejscu wyświetliła słynną scenę przedstawiającą Sephirotha stojącego w płomieniach. Po scenie pojawiło się logo Final Fantasy VII Rebirth oraz data premiery gry.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Tego typu wydarzenie, nazywane jest przejęciem billboardów i jest to zabieg dosyć często stosowany, aby wywołać rozgłos wokół reklamowanego produktu. Podobne akcje można zaobserwować nie tylko w Tokio, ale na przykład także na Times Square w Nowym Jorku.

Dzielnica Shibuya w Tokio znana jest z tego, że w jej obrębie znajduje się mnóstwo billboardów, które wyświetlają reklamy. Jest to jedno z najbardziej popularnych miejsc w stolicy Japonii, więc z pewnością kampania reklamowa polegająca na nagłym wyświetleniu tego samego na wszystkich ekranach zwraca na siebie uwagę.

Final Fantasy VII Rebirth zadebiutuje już jutro, 29 lutego 2024 roku. Z pozycją zapoznali się już recenzenci, którzy jednogłośnie zachwalają najnowszą produkcję Square Enix. Chętni gracze natomiast muszą jeszcze chwilę wytrzymać

A Wy planujecie zakup Final Fantasy VII Rebirth? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: Tech Raptor

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
Kup i graj już teraz
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.