Ghost fo Yotei to jedna z najważniejszych tegorocznych premier w portfolio Sony. Produkcja studia Sucker Punch jest wyczekiwana przez graczy na całym świecie, a jej premiera zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym, o grze pojawia się coraz więcej informacji, a najnowsza a z nich dotyczy skali całej produkcji.
Ghost of Yotei powinno zamknąć się w podobnym czasie co Ghost of Tsushima
Serwis VGC przeprowadził Jasonem Connellem, reżyserem Ghost of Yotei. Twórca w jednej z wypowiedzi odniósł się do długości gry, która jego zdaniem jest porównywalna z Ghost of Tsushima, jednakże dużo tutaj zależy od stylu gry poszczególnych graczy. Dla przypomnienia, ukończenie poprzedniej odsłony cyklu, wraz z zadaniami pobocznymi zajmowało około 50 godzin, a więc nowa pozycja od Sucker Punch prawdopodobnie zapewni podobną ilość zawartości.
Sam wątek fabularny w Ghost of Yotei dostarczy graczom sporo swobody. Jason Connell wspomniał bowiem o tym, że kolejność wykonywania głównych zadań będzie dowolna, a historia gry może zostać poznana na wiele sposobów w zależności od stylu gry. Takie założenie od razu przywodzi na myśl mechanikę z The Legend of Zelda Breath of the Wild, które oferowało pełną swobodę w poznawaniu fabuły gry.
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Ghost of Yotei planowo ma pojawić się na rynku 2 października 2025 roku. Tytuł zadebiutuje ekskluzywnie na konsoli PlayStation 5. Planujecie zagrać w Ghost of Yotei? Dajcie znać w komentarzach.
Źródło: VGC
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.