Premiera God of War Ragnarok już niebawem, a atmosfera wokół produkcji robi się coraz gorętsza. Deweloperzy z Santa Monica Studios chcą podgrzać ją jeszcze bardziej i postanowili podzielić się kilkoma ciekawymi informacjami na temat poziomów trudności w ich nadchodzącej produkcji. Fani najtrudniejszych gier mogą szykować się na wymagające wyzwanie.
Najwyższy poziom trudności God of War Ragnarok ma być bardziej znormalizowany
Podczas ostatniej sesji Q&A przeprowadzonej na Discordzie pracownicy Santa Monica Studios odpowiadając na pytania fanów dotyczące God of War Ragnarok, zdradzili, że do dyspozycji będzie aż pięć różnych poziomów trudności:
- Give Me a Story
- Give Me Grace
- Give Me Balance
- Give Me No Mercy
- Give Me God of War
Szczególną uwagę należy zwrócić na wariant Give Me God of War, który w porównaniu do gry z 2018 roku będzie miał bardziej znormalizowany poziom trudności. Twórcy zdradzili, że grając w tym trybie, przeciwnicy nie będą „gąbkami na ciosy”, bo nadal będzie można ich dość szybko powalić. Cechować ich mają za to szybsze ruchy, większa inteligencja oraz agresywność. Naturalnie, jeśli gracze będą chcieli zrezygnować z najwyższego poziomu trudności, to będą mogli tego dokonać w każdym momencie, jednak zostanie on potem zablokowany na pozostałą część przygody.
Przeczytaj też: Najlepsze stare gry na PC i konsole
Dodatkowo deweloperzy potwierdzili, że nadchodzący God of War zaoferuje system zmiany wyglądu pancerzy bez modyfikowania ich statystyk. Decyzję tę docenią wszyscy ci, którym zależy na dużych możliwościach personalizacji głównego bohatera. Są to bez wątpienia bardzo ciekawe informacje, które zapewne jeszcze bardziej rozbudzą apetyty graczy oczekujących na premierę God of War Ragnarok. Ta nastąpi już 9 listopada 2022 roku na PlayStation 4 i 5.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.