Ratchet & Clank: Rift Apart swego czasu otrzymało popremierową aktualizację, dzięki której do gry dodano tryb graficzny, pozwalający na rozgrywkę w 40 Hz. Tytuł wyglądał lepiej, a do tego działał dużo płynniej – przez Digital Foundry został on nazwany nawet „game-changerem”. Teraz podobnie zachowali się deweloperzy z Guerrilla Games, którzy identyczną opcję zaimplementowali do Horizon Forbidden West.
Nowy tryb graficzny, VRR oraz HFR już dostępne w Horizon Forbidden West na PS5
Jak poinformowało holenderskie studio w udostępnionej właśnie teraz łatce 1.17, Horizon Forbidden West na PS5 otrzymał tryb graficzny o nazwie „zbalansowany„, który pozwoli zwiedzać Zakazany Zachód w niecodziennie spotykanych 40 Hz (między 30 a 60 klatek na sekundę). Gdyby tego było mało twórcy zadbali również o technologie Variable Refresh Rate (VRR) oraz High Frame Rate (HFR), które pozwalają odbiorcom z odpowiednimi telewizorami do PS5 na zabawę w 120 Hz (wartości wahają się od 60 do 120Hz).
Sprawdź także: Najlepsze kierownice do PS5
Tak, jak zostało to już wyżej podkreślone, pliki związane z aktualizacją 1.17 wleciały już na serwery Sony, więc można je pobierać i cieszyć się nowymi funkcjami dostępnymi w Horizon Forbidden West w wersji na PS5.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.