Zgodnie z zapowiedziami na wczorajszym pokazie Xbox Developer_Direct po raz pierwszy zaprezentowano grę Indiana Jones i Wielki Krąg od MachineGames. Część osób była wyraźnie zaskoczona, że szwedzkie studio postawiło na widok FPP. Deweloperzy przekonują natomiast, że dzięki pierwszoosobowej perspektywie gracze „naprawdę poczują się jak Indy”.
W Indiana Jones i Wielki Krąg dominuje widok FPP, by gracze mogli wczuć się w postać głównego bohatera
Jens Andersson z MachineGames podkreśla, że Indiana Jones i Wielki Krąg „skupia się na wcieleniu się w legendarnego bohatera”. Dlatego też w nadchodzącej produkcji wspomnianego studia widok FPP będzie dominującą perspektywą. Deweloper twierdzi, że dzięki takiemu rozwiązaniu fani „staną się częścią tego świata”.
Andersson dodaje, że widok FPP „pozwala odkrywać i doświadczać wszystkiego w bardziej intymny sposób”. W Indiana Jones i Wielki Krąg – jak zaznacza wspomniany deweloper – każdy z graczy będzie mógł przekonać się, co zrobiłby, gdyby nagle znalazł się w takiej samej sytuacji, co popularny archeolog, który miał „do dyspozycji tylko swoją inteligencję i bicz”.
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X na Allegro
Na koniec warto przypomnieć, że Indiana Jones i Wielki Krąg ma zadebiutować na rynku w 2024 roku. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana, ale wiadomo, że gra zmierza na PC i Xbox Series X|S. Zgodnie z zapowiedziami nadchodząca produkcja MachineGames w dniu swojego debiutu trafi również do usługi Game Pass.
Źródło: Bethesda
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.