Layers of Fear to jeden z kilku projektów, które równocześnie rozwija Bloober Team. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 5, co daje nadzieję na niezapomniane efekty wizualne. Z tego właśnie powodu twórcy pochwalili się nowym filmem, na którym dokładnie opisują technologię zastosowaną w swojej nowej produkcji.
Pokaz technologiczny Layers of Fear
Layers of Fear to reboot dobrze przyjętej przez graczy serii horrorów od naszych rodaków z Bloober Team. Powstająca na Unreal Engine 5 gra może zapewnić fanom gatunku nowe doświadczenia za sprawą technologii, której wdrożenie stało się dostępne właśnie za sprawą nowej wersji silnika Epica.
W powyższym materiale możemy więc zaobserwować przynajmniej niektóre usprawnienia oraz efekty, które trafią do tytułu. Jednym z najważniejszych z nich, zwłaszcza w przypadku horrorów, jest oczywiście gra światłem. O jej sprawne działanie zadba Lumen, czyli nowy system tworzenia w pełni dynamicznego oświetlenia.
Nie mogło też naturalnie zabraknąć wspomnienia o Ray Tracingu. Twórcy opisują, że technologia ta umożliwia im osiągnąć nowy poziom realizmu krytycznego dla budowy przerażającej atmosfery.
Zobacz też: Najlepsze gry z crossplayem
- Sprawdź aktualne ceny The Medium w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny The Medium w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny The Medium w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Z całą pewnością możemy więc być pewni, że „Blooberzy” postarają się w Layers of Fear o jak najlepsze efekty wizualne. Efekty ich pracy ocenimy już wkrótce, bo premiera tego tytułu jest planowana na czerwiec 2023 roku. Gra zostanie wydana na PC, PS5 i Xboxy Series X|S.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.