Riot planuje zwolnić tempo rozgrywki w League of Legends

League of Legends

League of Legends to niekwestionowany hit, który nadal cieszy się ogromną popularnością mimo premiery w 2009 roku. Produkcja Riot Games słynie z szybkiej, dynamicznej rozgrywki, ale wygląda na to, że już wkrótce jej tempo zostanie zwolnione. Zapowiedział to jeden z ważnych pracowników amerykańskiego studia.

Wolniejsza rozgrywka w League of Legends, czyli plany Riot na najbliższą przyszłość

Ostatnio na Reddicie powstał obszerny wątek na temat TTK w League of Legends. Wypowiedziało się wiele osób, ale najbardziej interesującym komentarzem jest ten od Bryana Salvatore, głównego projektanta rozgrywki w Riot Games.

W ciągu kilku najbliższych tygodni porozmawiamy o nadchodzących zmianach, które mają spowolnić tempo walki.

Bryan Salvatore

Wypowiedź mężczyzny nie wymaga wyjaśnień: Riot planuje spowolnić tempo rozgrywki w League of Legends i za kilka tygodni poznamy szczegóły. W kolejnym komentarzu Salvatore przyznał społeczności rację, że TTK (Time to Kill, czas potrzebny na zgładzenie wroga) w LoL-u jest zbyt wysokie, przez co niekiedy gracze nie są w stanie wskazać, co ich zabiło. Lata temu walki drużynowe w League of Legends potrafiły trwać nawet kilka minut, natomiast obecnie starcia trwają średnio nieco ponad 10 sekund.

Przeczytaj też: Najlepsze darmowe gry na PC

Na ten moment nie pozostaje nam nic innego, jak cierpliwie czekać na kolejne wieści od Riot Games. Nie wiadomo, w jaki sposób studio planuje spowolnić rozgrywkę w LoL-u, ale niewykluczone, że będzie to miało związek z nerfami poszczególnych postaci i ogólnym zmniejszeniem TTK.

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Okazja ograniczona czasowo!
Z