Jakiś czas temu informowaliśmy o rewelacyjnym wyniku sprzedaży serii NieR Automata. Była to także świetna okazja do rozważań na temat tego, czy i kiedy powstanie kolejna odsłona serii. Okazuje się, że twórca cyklu ma coś na ten temat do powiedzenia.
Nowa gra z serii NieR może zadebiutować w 2025 roku
- Sprawdź aktualne ceny NieR Automata w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny NieR Automata w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny NieR Automata w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Yosuke Saito, producent serii NieR, podczas niedawnego panelu, na którym zebrali się japońscy twórcy gier, wspomniał o planach, jakie ma względem dalszego rozwoju serii NieR. Jako, że w 2025 roku cykl będzie obchodził swoje 15. urodziny, to twórca chciałby ten fakt jakoś znacząco uczcić. Saito nie powiedział wprost, jak owo świętowanie będzie wyglądało, jednakże wspomniał, że może mieć ono związek z następną grą.
Rok 2025 będzie kamieniem milowym, ponieważ oznacza 15. rocznicę serii NieR, więc chciałbym coś dla niej zrobić! Co powinniśmy zrobić… może coś z następną grą lub powiązanymi z nią wydarzeniami… Słyszałem oczekiwania fanów. To trochę trudne… To powiedziawszy, ponieważ prawdopodobnie będę wykonywał mniej bezpośredniej pracy jako producent, doceniłbym, gdybyście mogli cierpliwie czekać na to, co nadchodzi.
Yosuke Saito, producent serii NieRJak widać, wypowiedź Yosuke Saito jest mocno enigmatyczna. Widać, że twórca ma jakiś pomysł, ale nie chce jeszcze nic obiecywać graczom. Tak czy inaczej, wspominka o następnej grze pozwala się domyślać, że takowa rzeczywiście powstaje. Pozostaje zatem wyczekiwać bardziej konkretnych ogłoszeń w tej kwestii i rzeczywiście liczyć na to, że kolejna produkcja z serii NieR, zostanie wkrótce oficjalnie zapowiedziana.
Źródło: Gematsu
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.