Path of Exile 2 od samego początku jawi się jako całkiem ciekawa alternatywa i powiew świeżości w segmencie gier hack’n’slash. Nowozelandzkie Grinding Gear Games na razie niespecjalnie chętnie dzieli się nowymi szczegółami na temat gry, niemniej ciągle stara się podkręcać zainteresowanie tym projektem. Podczas ostatniego dnia transmisji Xbox z targów Gamescom 2024 dowiedzieliśmy się nieco więcej na temat walk z bossami, które są integralną częścią tego gatunku.
Path of Exile 2 na Gamescom 2024
W ramach materiału z Path of Exile 2 deweloperzy zdecydowali się opowiedzieć nieco więcej na temat tego, jakich bossów przyjdzie nam spotkać podczas rozgrywki. Istotnym elementem dla całego zespołu było zaznaczenie ich wyjątkowości pod kątem desginu oraz movesetu.
Co bardzo ważne: każdy z ponad setki potężnych wrogów, która będzie dostępna na początku gry, cechować się będzie własnymi, ręcznie tworzonymi animacjami. Dodatkowo twórcy zdecydowali się postawić na większą ich telegraficzność, dzięki czemu unikanie ich ataków powinno być znacznie bardziej przejrzyste.
Przedstawiane w trakcie materiału fragmenty z rozgrywki pokazują, że będzie ona — w porównaniu do Path of Exile — wolniejsza i bardziej nastawiona na wyprowadzanie ataków w konkretnych momentach. Ma to być bardziej satysfakcjonujące i oferować jeszcze większą wartość dla tych, którzy szukają w grach konkretnego wyzwania.
Teraz pozostaje już tylko czekać na premierę PoE 2, która nastąpi… no właśnie, tego jeszcze nie wiemy. Pewne jest natomiast, że wczesny dostęp wystartuje już 15 listopada 2024 roku i wtedy każdy zainteresowany będzie mógł zapoznać się z tym, co szykuje nam studio Grinding Gear Games.
Źródło: YouTube: Xbox
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.