Payday 3 na kolejnych materiałach. Konkretny gameplay, destrukcja otoczenia i animacje

payday 3

W ostatnim czasie nowych szczegółów na temat Payday 3 nie brakuje, a taki stan rzeczy z całą pewnością przekłada się na wzmożone zainteresowanie tą produkcją. Ostatnio twórcy ujawnili zwiastun prezentujący bardziej skradankowy charakter napadów. Teraz zaś otrzymaliśmy kolejny materiał w ramach „dziennika deweloperskiego”, z którego dowiedzieliśmy się wielu szczegółów związanych z animacjami oraz mapą Nowego Jorku.

Payday 3 cechować się będzie nie tylko dobrze zaprojektowanym środowiskiem, ale także „mikrodestrukcją otoczenia”

Payday 3 – dziennik deweloperski studia Starbreeze

Na „pierwszy ogień” poszły animacje, które — w zależności od zapotrzebowania — tworzone są albo ręczenie, albo usprawniane są dzięki sesjom motion capture. Deweloperzy podkreślają, że istotne dla nich jest przede wszystkim umiejętne wykorzystanie technologii i aktorstwa, bo dzięki temu można uzyskać zadowalający efekt.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Następnie materiał skupia się na przedstawieniu nam całego środowiska, w którym rozgrywa się akcja Payday 3. Twórcy przyznają, że nie zależało im na wiernym odwzorowaniu mapy Nowego Jorku, a raczej pokusili się o swoją interpretację topografii tegoż miasta. Mimo tego starają się oni dbać o detale, dlatego też na ulicach znajdzie się całkiem sporo reklam, których nadrzędnym celem jest po nadawanie lokacjom bardziej realnego charakteru.

Payday 3
Payday 3

Deweloperzy ze Starbreeze podkreślili również, że zależało im na dosyć wiernej reakcji otoczenia na działania graczy. Dzięki staraniom zespołu artystycznego zarówno małe, jak i nieco większe przedmioty, które napotykamy po drodze, można po prostu zniszczyć, albo chociaż poważnie uszkodzić. Tego rodzaju dodatki zawsze poprawiają immersję i ulepszają wrażenia płynące z zabawy.

Przeczytaj też: Router gamingowy — najlepsze modele

Jest to kolejny materiał, który pokazuje, że deweloperzy ze Starbreeze projektując Payday 3, starali się uwzględnić jak największą liczbę szczegółów i detali. Sprawia to, że na premierę tej produkcji czeka się z jeszcze większą niecierpliwością.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

TAGI:

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
MEGA OKAZJA!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.