Payday 3 na kolejnych materiałach. Konkretny gameplay, destrukcja otoczenia i animacje

payday 3

W ostatnim czasie nowych szczegółów na temat Payday 3 nie brakuje, a taki stan rzeczy z całą pewnością przekłada się na wzmożone zainteresowanie tą produkcją. Ostatnio twórcy ujawnili zwiastun prezentujący bardziej skradankowy charakter napadów. Teraz zaś otrzymaliśmy kolejny materiał w ramach „dziennika deweloperskiego”, z którego dowiedzieliśmy się wielu szczegółów związanych z animacjami oraz mapą Nowego Jorku.

Payday 3 cechować się będzie nie tylko dobrze zaprojektowanym środowiskiem, ale także „mikrodestrukcją otoczenia”

Payday 3 – dziennik deweloperski studia Starbreeze

Na „pierwszy ogień” poszły animacje, które — w zależności od zapotrzebowania — tworzone są albo ręczenie, albo usprawniane są dzięki sesjom motion capture. Deweloperzy podkreślają, że istotne dla nich jest przede wszystkim umiejętne wykorzystanie technologii i aktorstwa, bo dzięki temu można uzyskać zadowalający efekt.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Następnie materiał skupia się na przedstawieniu nam całego środowiska, w którym rozgrywa się akcja Payday 3. Twórcy przyznają, że nie zależało im na wiernym odwzorowaniu mapy Nowego Jorku, a raczej pokusili się o swoją interpretację topografii tegoż miasta. Mimo tego starają się oni dbać o detale, dlatego też na ulicach znajdzie się całkiem sporo reklam, których nadrzędnym celem jest po nadawanie lokacjom bardziej realnego charakteru.

Payday 3
Payday 3

Deweloperzy ze Starbreeze podkreślili również, że zależało im na dosyć wiernej reakcji otoczenia na działania graczy. Dzięki staraniom zespołu artystycznego zarówno małe, jak i nieco większe przedmioty, które napotykamy po drodze, można po prostu zniszczyć, albo chociaż poważnie uszkodzić. Tego rodzaju dodatki zawsze poprawiają immersję i ulepszają wrażenia płynące z zabawy.

Przeczytaj też: Router gamingowy — najlepsze modele

Jest to kolejny materiał, który pokazuje, że deweloperzy ze Starbreeze projektując Payday 3, starali się uwzględnić jak największą liczbę szczegółów i detali. Sprawia to, że na premierę tej produkcji czeka się z jeszcze większą niecierpliwością.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

TAGI:

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
KOMPUTERY DO GIER TANIE JAK NIGDY!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.