Pentiment mogło nie powstać. Gra prawdopodobnie nigdy nie trafiłaby na rynek, gdyby nie Game Pass

Pentiment

W tym tygodniu na rynku zadebiutowało Pentiment. Produkcja studia Obsidian Entertainment zachwyciła recenzentów, a także samych graczy. Okazuje się jednak, że najnowsze dzieło twórców serii Pillars of Eternity oraz The Outer Worlds mogło nigdy nie powstać, gdyby nie możliwości oferowane przez usługę Game Pass.

Reżyser Pentiment zdradza, że nigdy nie zaproponowałby stworzenia gry, gdyby nie usługa Game Pass

Pentiment – zwiastun premierowy

Josh Sawyer – reżyser Pentiment – w trakcie wywiadu dla serwisu Waypoint przyznał, że prawdopodobnie nie zaproponowałby stworzenia wspomnianego tytułu, gdyby nie usługa Microsoftu. Deweloper podkreśla, że „stara mentalność wydawców i twórców” skupia się na większych inwestycjach, które mogą przynieść „wysoki zwrot”, a zdaniem przedstawiciela studia Obsidian Entertainment „nie o to chodzi w tym ekosystemie”.

Reżyser Pentiment zaznacza, że dzięki usłudze Game Pass stworzenie gry stało się w ogóle opłacalne. Sawyer przyznał również, że podczas produkcji sam „kompletnie” zmienił swoje myślenie, ponieważ najnowsze dzieło studia Obsidian Entertainment jest „nietypowym i niszowym” tytułem skierowanym do wąskiej grupy odbiorców, ale póki są oni to zadowoleni, to „wszystko jest w porządku”.

Zobacz też: Najlepsze gry na telefon

Pentiment dostępne jest na PC, Xbox One i Xbox Series X|S oraz w bibliotece Xbox Game Pass. Zastanawiacie się, czy warto poświęcić swój czas na najnowszą produkcję Obsidian Entertainment? Jeśli tak, to być może w podjęciu właściwej decyzji pomoże Wam nasza recenzja gry.

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Super okazja!
Z