Phil Spencer z ważnym przekazem dla innych twórców gier. „Odwróćmy się od dzielenia graczy”

Phil Spencer

Wczoraj podczas gali New York Game Awards 2023 obecny szef marki Xbox Phil Spencer otrzymał nagrodę w kategorii „legenda branży”. Szef działu Microsoft Gaming wykorzystał moment i wygłosił krótką przemowę kierowaną do innych producentów gier. Podczas jej trwania padły bardzo interesujące stwierdzenia.

Phil Spencer podczas gali New York Game Awards 2023 stwierdził, że twórcy gier powinni „zachęcać do radości”

Transmisja z Gali New York Game Awards 2023 — przemowa Phila Spencera od 2:16:35

Podczas swojego wystąpienia na New York Game Awards Phil Spencer zwrócił się innych producentów gier, mówiąc, że gry powinny oferować odbiorcom jak najwięcej radości, a deweloperzy oraz wydawcy nie powinni skupiać się tworzeniu podziałów między graczami.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Odwróćmy się od dzielenia graczy i twórców, a zamiast tego zwróćmy się ku sobie, gdy razem rozwijamy i wzmacniamy radość. To efekt echa radości z gry.

Phil Specner — szef działu Microsoft Gaming

W opinii szefa marki Xbox gry wideo powinny spajać społeczność, a tworzenie gier to odpowiedzialność i zobowiązanie do inspirowania ludzi oraz „zachęcanie ich do radości”. Mężczyzna odniósł się do tego dalej w następujących słowach:

Halo, God of War, Vampire Survivors, Świnka Peppa — duże gry, małe gry, gry mobilne, indie — każda z nich została zaprojektowana, by dostarczyć zastrzyk radości w naszym życiu, aby dać nam tyle radości, że ludzie chcą o niej mówić, dzielić się nią. My, wszyscy tu dziś obecni, wszystkie nasze zespoły na całym świecie, wszyscy jesteśmy częścią tworzenia tego efektu echa radości.

Phil Spencer — szef działu Microsoft Gaming

Amerykanin zwrócił się także do „liderów biznesu”, którzy powinni chronić i pielęgnować tę zbiorową radość generowaną przez gry wideo. Stwierdził on, że właśnie owi liderzy są tym bardziej zobowiązani do rozwijania tych pozytywnych doświadczeń.

Przeczytaj też: Najlepszy VPN

W innej części swojej mowy Phil Spencer zwrócił także uwagę na fakt, iż przy tworzeniu gier równie ważne jest poszanowanie dla wszelkich różnic oraz ćwiczenie empatii wobec innych. Słowa te zdają się szczególnie rezonować z wydarzeniami związanymi z przejęciem Activision Blizzard przez Microsoft, a dokładniej działaniami Sony, które w opinii Spencera jest jedynym przeciwnikiem tej transakcji.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.