W listopadzie Sony zrezygnowało z programu Ask PlayStation, w którym gracze mogli opisywać swoje problemy związane z konsolami i grami, aby następnie otrzymać odpowiedź od wykwalifikowanego pracownika japońskiego giganta. Wywołało to małe zamieszanie, ale okazuje się, że ostatecznie firma nie zamierza pozostawiać graczy samych sobie. W istocie PlayStation będzie płacić swoim fanom, aby to oni pomagali innym w rozwiązywaniu problemów.
PlayStation nawiązuje współpracę z Limitless Technology i będzie płacić graczom
Jak donosi portal PlayStation Lifestyle, Sony nawiązało współpracę z Limitless Technology, na mocy której firma zaczęła rekrutować graczy jako swoich pracowników wsparcia. Od teraz chętni gracze będą rozwiązywać problemy innych miłośników PlayStation w myśl zasady „od graczy dla graczy”. Każdy, kto zostanie pracownikiem supportu PlayStation, na start otrzyma 10 dolarów (ok. 44,15 zł) bonusu, a do tego za każdy rozwiązany problem Sony zapłaci do 1,20 dolarów (ok. 5,30 zł).
Przeczytaj też: Gry strategiczne
Aby spróbować swoich sił jako pracownik wsparcia PlayStation, trzeba zarejestrować się w aplikacji mobilnej Limitless Technology i przejść proces weryfikacji. Nie wiadomo, na podstawie jakich kryteriów będą wybierani gracze, ale możemy podejrzewać, że funkcjonuje tutaj zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Zamierzacie się zarejestrować, czy to nie dla Was? Dajcie znać w komentarzach!
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.