Wczoraj cała branża gamingowa żyła awarią PlayStation Network. Sieciowa usługa Sony była nieaktywna przez 24 godziny, przez co gracze nie byli w stanie grać przez sieć, czy kupować nowych gier z PS Store. Wygląda na to, że sytuacja na szczęście została już opanowana, a Sony zaoferowało graczom rekompensatę za problemy z działaniem PSN. Wygląda jednak na to, że nie wszyscy są z niej zadowoleni.
Sony rozdaje 5 dni darmowego PS Plus w ramach rekompensaty za awarię PSN
Sony we wpisie na platformie X ogłosiło, że PlayStation Network zostało już naprawione, a wszystkie usługi działają bez problemu. Korporacja również przeprasza za wczorajszą awarię i obiecuje rekompensatę w postaci 5 darmowych dni PS Plus dla wszystkich, którzy mają już wykupiony abonament. Dodatkowe dni zostaną automatycznie przypisane do kont graczy.
Jak się okazuje, nie wszyscy są zadowoleni z rekompensaty, jaką zaoferowało Sony. W sieci bowiem nie brakuje komentarzy, że 5 dni darmowego Plusa nie jest wystarczającym zadośćuczynieniem za brak dostępu do PSN przez 24 godziny.
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation 5 na Allegro
Sama awaria PlayStation Network według Sony została spowodowana wewnętrznym problemem operacyjnym. Więcej informacji na ten temat nie udzielono.
Źródło: X (Twitter)
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.