Pokemon Scarlet & Violet to produkcje pełne błędów. Słaba optymalizacja to niejedyny problem tych gier

pokemon-scarlet-violet

Premiera Pokemon Scarlet & Violet miała miejsce cztery dni temu, a na naszym portalu zdążył pojawić się news, w którym informowaliśmy, że produkcje te mocno podzieliły recenzentów. Grom oberwało się głównie za niezbyt udany otwarty świat i spore problemy z optymalizacją na Nintendo Switch. Okazuje się jednak, że to jedynie wierzchołek góry lodowej, bo oba tytuły są wręcz naszpikowane poważnymi błędami.

Pokemon Scarlet & Violet zdają się wyglądać jak wczesne demo będące w fazie produkcji

Pokemon Scarlet & Violet kompilacja błędów

Od samej premiery Pokemon Scarlet & Violet w sieci pojawiło się dużo materiałów prezentujących kompilacje błędów, z jakimi borykają się obie te produkcje. Gry te bowiem pełne są zepsutych animacji, gdzie na przykład gracz dosiadający swojego pokemona zamienia się w ogromną abominację lub górna część jego ciała zaczyna kręcić się w niepokojący sposób. Równie częstym widokiem są przypadki wypadania poza mapę podczas robienia zdjęć w trybie fotograficznym lub w momencie wejścia na niewłaściwy skrawek mapy.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Do tego wszystkiego dołożyć trzeba jeszcze niewłaściwą pracę kamery, znikające postacie i pokemony oraz wadliwie działający system kolizji z przedmiotami, który sprawia, że gracze lub ich stworki wynoszone są wysoko w powietrze. Wszystko to sprawia wrażenie, że kupujący otrzymali niedokończone produkty wymagające jeszcze kilku miesięcy pracy.

Przeczytaj też: Gry survival na PC i konsole

Nawet jeśli kompilacje tych wszystkich problemów i glitchy mogą powodować śmiech, to trzeba pamiętać, że mowa tutaj o grach za pełną cenę, za które odpowiada całkiem spore studio zajmujące się tą serią od ponad dwóch dekad. Gracze dość szybko postanowili wyrazić głośno swoje niezadowolenie, w efekcie czego oba tytuły w serwisie Metacritic otrzymały ocenę na poziomie 2,8/10. Jak widać, sytuacja jest naprawdę nieciekawa i jedynie co pozostaje fanom to mieć nadzieję, że deweloperzy z GameFreak zakasają rękawy i dość szybko doprowadzą swoje tytuły do stanu technicznego, który nie urąga wszelkim standardom wypracowanym w branży.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.