Prince of Persia: The Lost Crown od początku było dosyć kontrowersyjnym projektem. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Pierwsze recenzje wskazują, że mamy do czynienia z bardzo udaną grą.
Pierwsze recenzje Prince of Persia: The Lost Crown
W sieci pojawiły się właśnie pierwsze recenzje Prince of Persia: The Lost Crown. Trzeba przyznać, że gra – pomimo początkowej krytyki graczy – okazała się bardzo udanym produktem. Na to przynajmniej wskazują oceny osób, które już ją sprawdziły. W serwisie Metacritic produkcja zebrała bowiem średnią wynoszącą 87, a na Opencritic poleca ją aż 93% krytyków.
Wśród plusów Prince of Persia: The Lost Crown dziennikarze wymieniają fabułę, świetny design przeciwników oraz system walki. Możemy też przeczytać, że tytuł ten jest „doskonałym” powrotem do całej franczyzy.
Naturalnie gra ma też swoje minusy. Tutaj recenzenci wspominają o braku innowacji oraz niewystarczająco płynnym poruszaniu się naszej postaci. Co więcej, najnowsza odsłona serii ma też mieć problem z grafiką spełniającą najnowsze standardy.
Przykładowe recenzje Prince of Persia: The Lost Crown:
- Game Informer – 9,5/10
- XboxEra – 9,5/10
- Game Rant – 4,5/10
- Wccftech – 9/10
- PlayStation Universe – 9/10
- Gamingbolt – 9/10
- Pure Xbox – 9/10
- VGC – 4/5
- VG247 – 4/5
- Push Square – 8/10
- Sprawdź aktualne ceny Prince Of Persia: The Lost Crown w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Prince Of Persia: The Lost Crown w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Prince Of Persia: The Lost Crown w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Na pewno Ubisoft może być więc dumny z przyjęcia swojej gry. Przypomnijmy, że ta trafi do graczy już 18 stycznia 2024 roku na PC, PS4, PS5, Nintendo Switch, Xboxa One i Xboxy Series X|S.
Źródło: OpenCritic, Metacritic
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.