Premiera PS5 Pro preszła już do historii, a internet zalała fala analiz na temat tego, czy najnowsza konsola Sony ma w ogóle racje bytu. Okazuje się jednak, że według jednego z przedstawicieli Sony, sprzęt już teraz jest postrzegany w kategoriach sukcesu. Wszystko to za sprawą tempa sprzedaży urządzenia.
Hiroki Totoki, pełniący funkcję dyrektora finansowego w Sony, podczas wywiadu dla serwisu Nikkei Asia powiedział, że sprzedaż PS5 Pro jest zgodna z oczekiwaniami firmy. Co więcej, konsola sprzedaje się lepiej niż PS4 Pro w analogicznym okresie w momencie premiery. Trzeba jednak zaznaczyć, że przyznał on także wprost, że firma nie zakładała ogromnych wyników i właśnie do owych założeń dostosowała produkcję urządzenia.
To produkt z wyższej półki, skierowany do podstawowych klientów, więc na początku nie mieliśmy na oku dużego planu sprzedaży.
Jestem pod wrażeniem, że produkt radzi sobie nieco lepiej niż zamówienia przedpremierowe PS4 Pro w tym samym okresie, więc nie sądzę, żeby miało to negatywny wpływ na plan sprzedaży produktu.
Hiroki Totoki, dyrektor finansowy w Sony
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Astro Bot w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Jak wiać więc, Sony całkiem trzeźwo prognozowało sprzedaż swojej najnowszej konsoli, a tak przynajmniej wynika z wypowiedzi dyrektora finansowego firmy. Nie wiadomo niestety konkretnie, o jakich liczbach mowa i jak można się domyślać, ta informacja jeszcze długo pewnie nie zostanie ujawniona. Poza tym mowa jedynie o okolicach premiery sprzętu, a prawdziwym sprawdzianem zainteresowania graczy względem PS5 Pro będzie zapewne okres świąteczny.
Źródło: Insider Gaming
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.