Gaming Heads jest jedną z firm, która zajmuje się produkcją figurek z różnych gier. Twórcy przedmiotów kolekcjonerskich współpracowali między innymi z PlayStation. Okazuje się jednak, że gracze nie zakupią już u nich gadżetów związanych z produkcjami Sony, a sama korporacja nakazała zniszczenie figurek.
Sony każe firmie Gaming Heads zniszczyć figurki związane z produkcjami PlayStation
Firma Gaming Heads opublikowała niedawno na swojej stronie „otwarty list do społeczności kolekcjonerskiej”. Jak wyjaśnia producent przedmiotów, Sony nakazało mu zniszczenie wszystkich gadżetów i figurek, które są związane z markami PlayStation. Wśród nich znajdziemy figurki Joela i Ellie z The Last of Us czy popiersie Kratosa z God of War. Ponadto dotyczy to także pozycji, za które klienci już zapłacili.
W dzień The Last of Us z przykrością informujemy Was oraz całą społeczność kolekcjonerów Sony PlayStation, że Sony nakazało nam zniszczenie wszystkich naszych towarów Sony PlayStation, w tym przedmiotów znajdujących się już w magazynie (np. The Last of Us Part II: statuetki Ellie, posągi Jak 3, posągi/popiersia God of War itp.), przedmiotów gotowych do wysyłki (np. posąg Sly Coopera (edycja klasyczna)), przedmiotów w produkcji (np. diorama The Last of Us: Ellie i Joel) oraz przedmiotów w fazie rozwoju i gotowych do premiery (np. statuetki Bloodborne i Ratchet & Clank). Tak, obejmuje to również zniszczenie przedmiotów, za które zapłaciliście i które czekają na wysyłkę.
Gaming Heads
Jak podaje Gaming Heads, współpracowali z marką PlayStation ponad dekadę. Co ciekawe, w żaden sposób nie zostały wytłumaczone powody decyzji Sony, która została przedstawiona jako całkowicie jednostronna. Producent przedmiotów kolekcjonerskich zaznacza także, że Sony otrzymało wpływy związane z licencją.
Wiedzą, że zapłaciliście swoje ciężko zarobione pieniądze za produkty, które są gotowe do wysyłki lub są w produkcji, ale niestety, po zrobieniu wszystkiego, co w naszej mocy, powiedzieli nam, abyśmy nie wysyłali Waszych zamówień – „nasze priorytety biznesowe pozostaną niezmienione” (ostatni bezpośredni cytat Sony).
Gaming Heads
Warto również zaznaczyć, że Gaming Heads nie ma w planach zwrotu pieniędzy klientom. Wszystkim zainteresowanym odzyskaniem środków firma poleca natomiast kontakt z Sony.
Serdecznie przepraszamy, jeśli znajdziesz się w tej sytuacji, której można było całkowicie uniknąć, ale skontaktuj się z Judy Ward (Partnerstwo handlowe | Sony Interactive Entertainment) pod adresem Judy.Ward@sony.com, w sprawie (obecnie anulowanego) zamówienia, płatności, zwrotu pieniędzy itp. oraz ich treści. Jest to zespół w Sony PlayStation, który wymagał zniszczenia przedmiotów, które zamówiłeś i za które zapłaciłeś, i za które Sony PlayStation otrzymało już tantiemy, ale teraz nie pozwala nam wysłać Twoich zamówień.
Gaming Heads
Zobacz też: Gry podobne do The Last of Us
- Sprawdź aktualne ceny Playstation 5 w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Playstation 5 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Playstation 5 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Playstation 5 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Gaming Heads podkreśla także, że zrobiło „wszystko, co w ich mocy”, aby dostarczyć wcześniej złożone zamówienia klientom. Niestety, nie udało się dojść do porozumienia z Sony, w związku z czym wszystkie przedmioty kolekcjonerskie związane z marką PlayStation muszą zostać zniszczone. Na ten moment nie pojawił się komunikat ze strony Sony.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.