Dragon Ball: Sparking! ZERO to kura znosząca złote jajka! Gra sprzedaje się jak świeże bułeczki. Bandai Namco Entertainment pochwaliło się kapitalnym wynikiem sprzedaży, jaki tytuł ten osiągnął w ciągu 24 godzin od premiery.
Rekordowa sprzedaż Dragon Ball: Sparking! ZERO
Dragon Ball: Sparking! ZERO zebrało świetne recenzje przed premierą, co mogło zwiastować, że gra okaże się sprzedażowym hitem. Ale chyba nawet w najśmielszych snach Bandai Namco Entertainment nie wyobrażało sobie takiego wyniku. Jak obwieściła w komunikacie prasowym japońska korporacja, Dragon Ball: Sparking! ZERO w zaledwie dobę sprzedało się w ponad 3 milionach egzemplarzy.
Warto nadmienić, że w szczytowym momencie w dzieło Spike Chunsoft na samym Steamie grało ok. 122 tys. osób. Dla porównania Street Fighter 6 w swoim peaku zgromadził niespełna 71 tys. graczy, zaś Mortal Kombat 1 w najgorętszym okresie przyciągnął przed monitory „jedynie” 38 tys. wojowników.
- Sprawdź aktualne ceny Dragon Ball: Sparking! ZERO w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Dragon Ball: Sparking! ZERO w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Dragon Ball: Sparking! ZERO w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Dragon Ball: Sparking! ZERO w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Wniosek jest prosty: Spike Chunsoft doskonale wiedział, czego oczekują gracze po Dragon Ball: Sparking! ZERO. Studio nie kombinowało i wypuściło na rynek duchowego spadkobiercę Budokai Tenkaichi, spełniając marzenie fanów serii. Tylko tyle i aż tyle.
Źródło: Bandai Namco
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.