Kontrowersje, jakie w ostatnim czasie wywołało wprowadzenie cenzury w Ready or Not, nie płynęły negatywnie na sprzedaż tytułu po wydaniu na konsole. Szef studia Void Interactive pochwalił się wynikami na swoim profilu LinkedIn.
Sprzedano pierwszy milion kopii Ready or Not
Julio Rodriguez, czyli szef studia odpowiedzialnego za Ready or Not, pochwalił się w mediach społecznościowych, że jego gra świetnie sobie radzi. W zaledwie 4 dni od premiery na konsolach tytuł sprzedał się w ilości miliona kopii.
Kiedy uruchomiliśmy Ready or Not na PC, osiągnięcie 1 miliona sprzedanych sztuk zajęło około 36 dni. Na konsolach zajęło to około 3,6 dnia. Jestem niesamowicie dumny z zespołu i tego, co wspólnie osiągnęliśmy.
Fragment wpisu z LinkedIn
Sytuacja na Steam jednak nie uległa poprawie. Przez wprowadzenie cenzury do gry tytuł został zalany negatywnymi opiniami. Na obecną chwilę jedynie 24% z 28100 recenzji z ostatnich 30 dni jest pozytywnych. Wszystko przez to, że w konsolowej wersji twórcy musieli wprowadzić kilka zmian w kwestiach między innymi nagości i brutalności.
Sytuacja może nie byłaby tak poważna gdyby nie fakt, że zmiany te wprowadzono również do wydania na PC. Według deweloperów zmiany są bardzo małe i nikt by ich nie zauważył, gdyby sami o tym nie poinformowali. Niestety żadne tłumaczenia nie pomogły, a negatywnych opinii tylko przybywa.
- Sprawdź aktualne ceny Ready Or Not w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Ready Or Not w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Ready Or Not w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
A Wy mieliście już szansę zagrać w Ready or Not na konsolach? Jeśli tak, pochwalcie się swoimi odczuciami w komentarzach!
Źródło: LinkedIn
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.