Jedną z ciekawszych produkcji, która trafiła do sprzedaży w 2019 roku jest bezapelacyjnie Sekiro Shadows Die Twice. Produkcja będąca efektem współpracy From Software i Activision uchodzi wśród fanów gatunku soulslike za jedną z ciekawszych, która wyróżnia się po wieloma względami na tle podobnych pozycji. Nowe dane dotyczące sprzedaży potwierdzają tylko ogromną popularność, która najwidoczniej nie słabnie.
Sprzedaż Sekiro Shadows Die Twice może dawać Activision i From Software niemałe powody do zadowolenia
Najnowszy komunikat, który pojawił się na oficjalnej stronie gry, potwierdza, iż Sekiro Shadows Die Twice od premiery w 2019 roku sprzedał się już w 10 milionach egzemplarzy na całym świecie. Jest to naprawdę świetny wynik, zwłaszcza że mowa tutaj o dosyć wymagającej grze, przeznaczonej głównie dla jednego gracza.
Rezultat osiągnięty przez tę pozycję nie powinien dziwić, szczególnie że nawet po czterech latach od premiery tytuł ten nadal cieszy się sporym zainteresowaniem graczy. Według statystyk serwisu SteamDB w tytule tym bawi się od 14 do 16 tysięcy graczy jednocześnie każdego dnia. Nawet w momencie pisania tego newsa liczba graczy jednocześnie ogrywających Sekiro Shadows Die Twice wynosi ponad 7 tysięcy osób.
Przeczytaj też: Telefon do 800 zł
- Sprawdź aktualne ceny Sekiro Shadows Die Twice w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Sekiro Shadows Die Twice w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Sekiro Shadows Die Twice w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Sprzedaż na tak wysokim poziomie jest zdecydowanie warta odnotowania i Activision z całą pewnością może cieszyć się, że zdecydowało się podjąć decyzję o wydaniu takiej pozycji. Niektórzy zastanawiają się, czy takie rezultaty będą odpowiednią zachętą dla obu firm do przygotowania sequela Sekiro. Chętnych na pewno by nie brakło, choć na razie projekt ten obecny jest tylko w wyobraźni graczy. Przynajmniej oficjalnie.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.