Star Wars Outlaws doczekało się porównania grafiki. Wyraźny spadek jakości na Xbox Series S

Star Wars Outlaws

Premiera Star Wars Outlaws jest tuż za rogiem, tymczasem niedawno temu spadło embargo na recenzje gry, z którymi to można się już zapoznać. Oprócz tego, w internecie pojawiło się mnóstwo materiałów z rozgrywki z najnowszego dzieła Ubisoftu. Między innymi zaprezentowane zostało także bezpośrednie porównanie grafiki w grze na różnych platformach.

Star Wars Outlaws odstaje jakościowo na Xboxie Series S

Porównanie grafiki w Star Wars Outlaws

Powyższy materiał przygotowany przez ElAnalistaDeBits raczej nie zaskakuje, bowiem jasno wynika z tego, że Star Wars Outlaws najlepiej wygląda w wydaniu na komputery PC. Oczywiście w tym wypadku wszystko zależy od posiadanego sprzętu. Na drugim miejscu, z minimalnymi różnicami znajdują się konsole PS5 oraz Xbox Series X. Na szarym końcu zestawienia natomiast plasuje się Xbox Series S, co również było do przewidzenia.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Jeżeli chodzi o szczegóły, to najsłabsza z wymienionych konsol, czyli Xbox Series S może pochwalić się jedynym trybem rozgrywki, który wyświetla grę w 30 FPS i w rozdzielczości pomiędzy 1080, a 972p. PS5 oraz Xbox Series X posiadają dwa dodatkowe tryby, pozwalające na rozgrywkę w 60 i 40 klatkach na sekundę. Szczegółowo całe zestawienie wypada następująco:

Tryb jakości 30 FPS

  • PlayStation 5: 2880x1620p – 2368x1332p
  • Xbox Series X: 2880x1620p – 2560x1440p
  • Xbox Series S: 1920x1080p – 1728x972p

Tryb wydajności – 60 FPS

  • PlayStation 5: 1920x1080p – 1472x828p
  • Xbox Series X: 1920x1080p – 1664x936p

Tryb balansu (favour quality) – 40 FPS

  • PlayStation 5: 2560x1440p – 2240x1260p
  • Xbox Series X: 2560x1440p – 2432x1368p

Warto zaznaczyć, że szczególnie w trybie wydajności, spadki rozdzielczości na PS5, praz Xboxie Series X są naprawdę spore. Wydaje się więc, że optymalnym trybem jest 40 FPS, jednakże do jego wyświetlania wymagany jest telewizor z odświeżaniem ekranu na poziomie 120 Hz.

Na koniec pozostaje kwestia tego, czy Ubisoft zostawi wydajność swojej produkcji taką, jaka jest obecnie, czy zdecyduje się na jej poprawę za pomocą update’ów? Na to pytanie odpowiedź zapewne padnie w najbliższych miesiącach.

Źródło: YouTube

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
MEGA OKAZJA!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.