GTA 6 pierwotnie miało zadebiutować w 2025 roku. Nadchodząca odsłona kultowej serii od Rockstar Games zaliczyła jednak opóźnienie i przesunięta została na maj 2026 roku. Okazuje się, że z takiego stanu rzeczy między innymi cieszyli się deweloperzy innej wyczekiwanej pozycji.
Twórcy Ghost of Yotei świętowali, gdy dowiedzieli się o przesunięciu GTA 6
Nate Fox, dyrektor kreatywny w Sucker Punch, podczas jednego z wywiadów w sieci, udzielił ciekawej odpowiedzi na pytanie, czy studio cieszyło się z przesunięcia premiery GTA 6. Twórca odpowiedział wręcz, że studio do teraz ma kaca po tym, ile szampana zostało spożyte tej nocy, gdy ogłoszona została nowa data premiery hitu od Rockstar Games.
Wszyscy nadal jesteśmy na kacu. Wielomiesięcznym kacu. To był wspaniały dzień.
Nate Fox, Dyrektor Kreatywny w Sucker Punch
Oprócz podzieleniem się radością związaną z przesunięciem GTA 6, przedstawiciel Sucker Punch powiedział także, że studio celuje w jak najwyższą jakość Ghost of Yotei. Pomagają w tym między innymi przedstawiciele Sony, którzy znają japońską kulturę i pomagają ekipie jak najlepiej odwzorować wszystkie niuanse związane z tamtejszą kulturą.
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Ghost Of Tsushima na Allegro
Ghost of Yotei zadebiutuje 2 października 2025 roku. Tytuł pojawi się ekskluzywnie na konsoli PlayStation 5.
Źródło: VGC
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.